برنامه ریزی شخصی برای امتحانات خرداد

طرح رایگان برنامه ریزی شخصی ویژه امتحانات خرداد

شما هم با نزدیک شدن به ایام امتحانات خرداد به این فکر می‌افتید چطور یک برنامه ریزی حرفه ای برای امتحانات داشته باشید؟ بعد از ۹ ماه تحصیل و تلاش آن چیزی که مطالعه شما را هدفمند و پر ثمر خواهد کرد؛ برنامه ریزی اصولی و درستی است که فوت و فن رتبه برتر شدن و سبک مطالعه رتبه برترها و دانش آموزان نمونه را به شما بیاموزد. همانطور که می دانید درس خواندن برای موفقیت در هر محیط آموزشی رکن اساسی است. اما تنها درس خواندن مولفه مهم برای موفقیت نیست، گاهی تنظیم وقت و زمان برای مطالعه سخت می شود و نمی‌توان به همه دروس رسید. با ایجاد یک برنامه مطالعاتی درس خواندن آسان تر می شود. در کنار درس خواندن یک برنامه ریزی خوب سایر مسئولیت ها، تفریح، زمان استراحت، دوستان و خانواده را نیز در نظر می‌گیرد‌. دیگر نگران امتحانات خرداد نباشید، کسب نمرات بالا با برنامه ریزی شخصی الف مشاور ویژه خرداد ماه برای همه مقاطع( پایه نهم، دهم، یازدهم و کنکوری) امکان پذیر است. با مشاوران الف مشاور در ارتباط باشید و با تماس با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۰۶۹۷ برنامه درسی رایگان خود را دریافت کنید.

آکادمی الف مشاور امکان انتخاب رشته تلفنی و آنلاین را برای همه داوطلبان کنکور سراسری فراهم کرده است، برای داشتن آینده شغلی تضمین شده مستلزم انتخاب رشته درست هستید. برای داشتن یک انتخاب رشته هدفمند از انتخاب رشته آنلاین و تلفنی استفاده کنید.

جدول برنامه ریزی برای امتحانات

برای موفقیت در امتحانات خرداد یکی از ابزارهایی که درس خواندن را برای دانش آموزان آسان‌تر می کند جدول برنامه ریزی درسی است. این جدول ها برای دانش آموزان این امکان را فراهم می کند تا بدانند هرروز و هر ساعت چه فعالیتی باید انجام دهند. برای رسیدن به هدف پیش رو در درازمدت نیز بسیار کمک کننده هستند. به طور کلی جدول برنامه ریزی درسی برای امتحانات به دانش آموز کمک می کند تا تکالیف، زمان کار و مطالعه خود را فراموش نکند. با داشتن این جدول شما ترغیب به نظم در امور می‌شوید. همچنین داشتن جدول برنامه ریزی دارای این مزایاست:

  • ارزیابی نتایج تلاش خود در طول یک‌ماه، یک هفته یا یک ترم تحصیلی( بررسی نقاط ضعف و قوت)
  • آسودگی از بابت کارهای دیگر و تمرکز روی درس خواندن که باعث بهبود عملکرد مغز می شود و در نتیجه کیفیت مطالعه را بالا می رود.
  • پیش روی با جدول برنامه ریزی به صورت منظم باعث به دست آوردن نتایج بهتر می‌شود که این امر احساس رضایت و اعتماد بنفس شما را در مسیر موفقیت بالا می برد.
  • نظم دهی زمان در جدول برنامه ریزی باعث ایجاد نظم ذهنی و پیشرفت می شود به گونه ای که می توانید درست فکر کنید و اطلاعاتی که بدست آورده اید در زمان مناسب استفاده کنید.
  • اولویت بندی دروس که باعث صرفه جویی در زمان و استفاده حداکثری از آن می شود.
  • نزدیک شدن به اهداف و امید بیشتر به آینده و استفاده کردن از فرصت ها
  • رفع استرس امتحانات 
  • به مرور زمان باعث تقویت و بهبود حافظه می‌شود.
  • باعث ایجاد اراده قوی برای بهبود نقاط ضعف
طرح رایگان برنامه ریزی شخصی ویژه امتحانات خرداد 1

برنامه ریزی برای امتحانات نهایی دوازدهم تجربی

همانطور که می دانید امتحانات خرداد ماه سال دوازدهم در همه مقاطع به صورت کشوری و هماهنگ برگزار می‌شود و طراحی و تصحیح سوالات بر عهده دبیرانی متفاوت از دبیران مدرسه است و دانش آموزان آنها را نمی‌شناسند. معدل کتبی نهایی نیز تاثیر مثبتی در کنکور سراسری دارد. تعداد متقاضیان رشته تجربی نیز هر ساله بیشتر می‌شود و رقابت تنگاتنگی بین داوطلبان کنکور تجربی وجود دارد، پس قبولی در امتحانات نهایی خرداد ماه بسیار اهمیت دارد. برای کسب نمرات مطلوب و معدل بالا استفاده از برنامه ریزی برای امتحانات نهایی دوازدهم تجربی الزامی است. بدون برنامه ریزی شخصی نمی‌توان از پس حجم زیاد و سنگین کتاب های رشته تجربی بر بیایید. قبل از امتحانات باید دروس را مطالعه و جمع بندی کنید تا در فرصت محدود قبل از امتحان به مرور و حل کردن سوالات نهایی سال های قبل بپردازید. همه این اقدامات مستلزم داشتن برنامه ریزی شخصی مخصوص به هر فرد است. همه دانش آموزان نمی‌توانند طبق یک برنامه ثابت برای امتحانات پیش بروند. چرا که برنامه ریزی شخصی بر اساس ساعت های شخصی سازی شده تنظیم شده است. این امر باعث می شود هر برنامه ریزی برای هر دانش آموز متفاوت و متمایز باشد. با اعتماد و اطمینان از الف مشاور برنامه ریزی شخصی خود برای امتحانات خرداد دریافت کنید تا در مسیر موفقیت با گام های محکم قدم بردارید.

برای دریافت بهترین برنامه ریزی امتحانات خردادماه فرصت استثنائی ۷ روز مشاوره تحصیلی آنلاین کنکور به صورت رایگان را از دست ندهید، راز موفقیت به همین سادگی در دستان شماست!

شرایط مشاوره ای برای برنامه ریزی درسی
برنامه ریزی شخصی

برنامه ریزی برای امتحانات نهایی دوازدهم انسانی

دانش آموزان رشته انسانی حجم انبوهی از مباحث حفظ کردنی را باید در امتحانات نهایی یاد بگیرند. باید از روشی تایید شده توسط مشاوران تحصیلی استفاده کنند تا این مطالب را به خوبی به خاطر بسپارند و در زمان کنکور به یاد بیاورند. تاثیر معدل کتبی نهایی بر کنکور سراسری اجتناب ناپذیر است. اهمیت امتحانات نهایی علاوه بر تاثیر معدل، برای آمادگی دانش آموز در کنکور سراسری نیز می باشد، تا بتوانند به خوبی تست های کنکور انسانی را به صورت صحیح بزنند. دانش آموزانی که حساسیت بیشتری برای موفقیت در امتحانات نهایی داشتند، نتایج مثبتی در کنکور کسب کرده اند. با توجه به این موضوع داشتن برنامه ریزی شخصی برای هر دانش آموز که مخصوص خودش باشد برای موفقیت در امتحانات خرداد بسیار اهمیت دارد. دانش آموزان رشته انسانی نیز برای امتحانات نهایی و دیگر مقاطع این رشته می‌توانند از مشاوران الف مشاور برنامه ریزی شخصی ویژه امتحانات خرداد دریافت کنند.

برنامه ریزی برای امتحانات میان ترم

امتحانات میان ترم فرصت مناسبی برای محک زدن میزان یادگیری شماست. برای نشان دادن توانایی ها و اطلاعات خود امتحانات میان ترم میدان آزمون خوبی است. اما از درجه اهمیت این‌ امتحانات کاسته نمی شود، پس نیازمند برنامه ریزی صحیح و اصولی است. به علاوه زمینه ساز آمادگی شما برای امتحانات پایان ترم و خرداد ماه نیز می باشد. برنامه‌ریزی برای داشتن عملکرد بهتر و استفاده حداکثری از اوقات شما کمک کننده است. هر دانش آموزی با هر مقطع تحصیلی و هر شرایطی باید یک برنامه ریزی شخصی داشته باشد تا بتواند نمرات بالا در امتحانات میان ترم کسب کند. برنامه ریزی شخصی الف مشاور با اطمینان موفقیت شما در امتحانات را تضمین می کند.

اینستاگرام الف مشاور

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه
انگیزه برای درس خواندن
تکنیک های بی نظیر تقویت انگیزه برای درس خواندن
بهترین منابع زیست کنکور
بهترین منابع زیست کنکور 1403- بهترین منابع رتبه برترها
از سال یازدهم چگونه درس بخوانیم؟
سال یازدهم چگونه درس بخوانیم؟
انتخاب رشته فیزیوتراپی
بهترین راهنمای انتخاب رشته فیزیوتراپی + مشاوره انتخاب رشته فیزیوتراپی
قبولی کنکور پزشکی با شروع از عید
قبولی کنکور پزشکی با شروع از عید – چطور از عید شروع کنیم؟
بهترین دانشگاه برای رشته ادبیات
بهترین دانشگاه ها برای رشته فیزیوتراپی
بهترین روش مطالعه برای کنکور در ماه رمضان
بهترین روش مطالعه برای کنکور در ماه رمضان
تعطیلات عید
شروع از عید برای کنکور – تعطیلات عید سکوی پرتاب کنکوری ها
بهترین تحلیل منابع کنکور
بهترین و کامل‌ترین تحلیل منابع کنکور 1403
درمان خیال پردازی هنگام مطالعه
خیال پردازی در هنگام مطالعه – 20 روش جلوگیری از خیال پردازی
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرم ثبت نام در طرح مشاوره تحصیلی رایگان کامل واقعی و تضمینی

این طرح فقط مخصوص کسایی هست که دوست دارن توی درساشون موفق بشن و به هدفاشون برسن!
اطلاعاتت پیش الف مشاور محفوظ میمونه!