چگونه رتبه برتر کنکور شویم؟

چگونه رتبه برتر کنکور شویم؟ راز و رمز رتبه برتر شدن را بخوانید!

ببین رفیق، رتبه برتر شدن رویا نیست، یه تصمیم الکی هم نیست که فقط با گفتن اینکه من میخوام رتبه برتر بشم، رتبه تک رقمی بیاری و به ارزوت برسی. اگه میخوای رویات محقق بشه، توی رقابت با ده ها هزار نفر باید بیشتر از بقیه تلاش کنی! جالبه که بدونی رتبه برتر های همشون یه سری ترفند ها و سبک زندگی داشتن که اگه اونا رو بدونی، میتونی مسیر سخت پیش روی خودت رو آسون کنی، با ما تا اخر مقاله همراه باش تا بهت بگم که این ترفندهای رتبه برتر شدن چیه! ضمنا ما یه طرح مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی کنکور داریم که می‌تونید یک هفته رایگان با ما همراه باشید.

چگونه رتبه برتر کنکور شویم؟

همین الان که تو دنبال راه و روش رتبه برتر شدنی، هزاران نفر دیگه مثل تو هستن و دارن دنبال راهی میگردن تا تضمینی رتبه برتر بشن! اگه میتونی به خودت قول بدی که از همه اونا قوی تر عمل میکنی و برای رسیدن به خواستت از همه اونا جلو میزنی، روی رسیدن به ارزو و هدفت حساب باز کن و مطمئن باش که بهش میرسی! اما برنامه ریزی کنکور و برنامه ریزی درسی و استمرار داشتن، مواردیه که با کمک اونا به خواستت میرسی!

رتبه برتر شدن یه سری ترفند و راز و رمز داره که باید به کمک اونها بتونی از بقیه جلو بزنی، مثلا وقتی بقیه تمرکز ندارن تو تمرکز داشته باشی، وقتی بقیه درس نمیخونن تو درس بخونی و وقتی که بقیه خسته میشن و استراحت می کنن تو باز هم به درس خوندن ادامه بدی!
این طوریه که میتونی از بقیه جلو بزنی در غیر این صورت، از اون 10 هزار نفر عقب میمونی شایدم از اون 20 هزار نفر که خب این دیگه فاجعه است:) تقریبا نه تنها رتبه برتر نمیشی، بلکه به کوه پایه اطرافت هم نزدیک نمیشی! چه برسه به قله اش!

این مسیری که انتخاب کردین، مسیر طولانی ای هست، ممکنه یکم سخت باشه ولی نشدنی نیست، خودت رو دست کم نگیر، ارزو کن و برای ارزوت تلاش کن و ایمان داشته باش که بهش برسی!
اینکه انگیزت توی مسیر کم بشه یا روحیه ات رو از دست بدی، کاملا طبیعیه و مدیریت کردن این مسئله خیلی سخته و بهت پیشنهاد می کنم که روی یک مشاور متخصص حساب کنی و این که روحیه و انگیزت حفظ بشه رو بسپار به اون:)
توی اخر مقاله یک مصاحبه با رتبه برتر ها رو قرار دادیم!

رتبه برتر شدن
جهت دریافت مشاوره تحصیلی از الف مشاور کلیک کنید

برای رتبه برتر شدن، دیدگاه شماست که اهمیت دارد!

دیدگاهی که داری خیلی مهمه دوست خوب من:) بالا بهت توضیح دادم، اگه تصمیم گرفتی رتبه برتر بشی، باید تلاش کنی باید خستگی ناپذیر باشی و….! در ادامه رفتار و دیدگاه یه فرد رتبه برتر و یه ادم معمولی رو باهم مقایسه میکنیم!

تفاوت فرد معمولی و رتبه برترها

امام علی(ع) می فرمایند: «مواظب افکارت باش چون اعمالت میشوند.» یکی از پررنگ ترین مسائل دارای اهمیت در میان رتبه برتر ها و دیگر افراد کنکور، تفاوت دیدگاه آنهاست. در ادامه برخی از این دیدگاه ها را با هم مقایسه می‌کنیم:

دیدگاه فرد رتبه برتردیدگاه فرد عادی
من اگه توی خستگی درس بخونم برندمخستم، درس خوندن بسه!
من سال کنکور به گوشی احتیاج ندارم چون حواسمو پرت میکنهیکم کارکردن با گوشی ایرادی نداره که!
تمام تایم های هدر رفته و مفیدم رو یادداشت میکنم تا بتونم بهبود بدم خودموکی حوصله داره یادداشت کنه! خودم یادم میمونه دیگه!
امروز تمرکز ندارم ولی باید درس بخونم هیچی از هدفم مهم تر نیست!تمرکز ندارم و در رویای خودم غرق میشم چون نمیتونم حواسمو جمع کنم 🙂
این جدول تفاوت دیدگاه یه فرد رتبه برتر و یک فرد عادی را نمایش می‌دهد.

بچه ها حواستون باشه، یکی از بزرگترین ایراداتی که در لایف استایل و طرز فکر بچه های کنکوری دیده میشه اینه که صادق نیستن با خودشون، مدام در حال گول زدن خودشونن با عباراتی مثل:

  • بسه دیگه خسته شدم
  • یه قسمت فیلم ببینم
  • یکم دیگه بخوابم
  • امروز برم بیرون از فردا شروع میکنم

این بهونه ها رو بریزید دور، فقط یک سال، جدی درس بخونید، منِ ادمین قول میدم شما رتبه برتر بشید! اگه هم سر در گمی که بقیه مقاله رو بخون! یا هم که توی طرح رایگان شرکت کن، چی از این بهتر؟
یادت باشه تمام زمانی که تو داری بهونه میگیری، رقیبات دارن سختتتتت تلاش میکنن🙂

روتین زندگی فرد رتبه برتر

وقتی به زندگی رتبه برتر ها دقت میکنیم، میبینم همشون یه روتین مرتبی داشتن، اونا تا لنگ ظهر نمیخوابیدن روزی دوبار گوشیشونو شارژ نمیکردن و…! در ادامه یک روز کامل روتین زندگی رتبه برتر رو آوردیم، البته همش توی عکس جا نشد بقیش رو زیرش به شکل متن آوردیم!
این عکس‌ها رو میتونید توی گوشیتون داشته باشید پس یا از روش اسکرین شات بگیرید یا دانلود کنید!
راستی کامنت ها هر روز پاسخ داده میشه
اونجا سوالاتت رو ازمون بپرس!

روتین زندگی رتبه برترها

🟢دانش آموزی که رتبه برتر میشه :

⏺ساعت ۷ : بیدار میشه

⏺ساعت ۷ تا ۷ونیم:صبحانه میخوره

⏺ساعت ۷ونیم تا ۹ونیم:اولین پارت اختصاصی رو میخونه

⏺ساعت ۹ونیم تا ۹و۴۵:استراحت

⏺ساعت ۹و۴۵تا ۱۱و۱۵:دومین پارت اختصاصی رو میخونه

⏺ساعت ۱۱وربع تا ۱۱ونیم:موزیک گوش کردن+ چک کردن گوشی

⏺ساعت ۱۱ونیم تا ۱:اولین پارت عمومی رو میخونه

⏺ساعت ۱تا ۱ونیم:خوردن ناهار

⏺ساعت ۱ونیم تا ۲:خواب عصرگاهی

⏺ساعت ۲وربع تا ۴وربع:سومین پارت اختصاصی رو میخونه

⏺ساعت ۴وربع تا ۴ و نیم:ورزش سبک

⏺ساعت ۴ونیم تا ۶:دومین پارت عمومی رو میخونه

⏺ساعت ۶ تا ۶ونیم:خوردن چای ببسکوییت

⏺ساعت ۶ونیم تا ۸ و نیم :چهارمین پارت اختصاصی رو میخونه

⏺ساعت ۸ونیم تا ۱۰ :شام+استراحت+نماز…..

⏺ساعت ۱۰ تا ۱۱ :دیدن یه قسمت سریال

⏺ساعت ۱۱تا ۱۱وربع : یه مرور سریع روی درسها

⏺ساعت ۱۱ و ربع تا ۱۱ و نیم :مدیتیشن و خواب راحت

اگه دقت کنید، ما در روتین مربوط به فرد رتبه برتر، تایم مشاهده سریال نیز داریم!
پس تفریح هم جزئی از روند برنامه ریزی درسی رتبه برترها می‌باشد. شما می‌توانید با یک برنامه ریزی درسی درست، هم سلامت جسمی و روحی خود را در سال کنکور حفظ کنید و با دیدن رتبه تک رقمی خود انگشت به دهان حیرت بمانید:)

رتبه برتر ها چه کتابی می خوانند؟

ببینید من نمیتونم بیام بگم اگه میخوای رتبه برتر شی فلان کتاب رو بخون، مثلا نشر الگو یا خیلی سبز برات مناسبه! چون باید اول سطح تو رو بسنجم و اینو بهت بگم، که باز هم این کار باید توسط یه مشاور بررسی بشه! فعلا با توجه به اینکه این مقاله در دسترس شما قرار گرفته، به شما توصیه می‌کنم که توی دوره رایگان شرکت کنید تا مشاور شما و سطحتون رو بسنجه! ولی قول میدم به زودی توی همین صفحه یا کانال تلگراممون یه پادکست برای این موضوع بذاریم.

 10 راز موفقیت رتبه های برتر کنکور

برای کسب رتبه برتر شدن و بدست آوردن رتبه تک رقمی کنکور باید به موارد زیر توجه کنین.

10 راز رتبه برتر شدن در کنکور
  • طراحی برنامه ریزی درسی اصولی

داشتن بهترین و اصولی‌ترین برنامه درسی از مهم‌ترین ضروریات موفقیت در کنکوره. برنامه ریزی درسی اهمیت زیادی داره و تاثیر اون بر کسی پوشیده نیس. بنابراین باید با توجه به شناخت خود و نقاط ضعف و قوت خودت، یک برنامه اصولی مناسب برای خودت طراحی کنی.

  • بکارگیری روش مطالعه اصولی

برای جلو زدن از رقبای خود در کنکور و کسب رتبه برتر شدن، باید از روش‌های مطالعه اصولی بهره‌مند شین. زیرا هر درس به شیوه خاص و روش متفاوتی باید مطالعه بشه تا قابل هضم باشه. بدین صورت می‌تونین به رتبه تک رقمی کنکور فکر کنین.

  • استراحت کافی

داشتن خواب و استراحت کافی برای جلوگیری از خستگی زیاد و بی انگیزه شدن بسیار مفیده. همچنین برای تثبیت مطالب در ذهن و ریکاوری ذهن باید استراحت کافی داشته باشین.

  • مرور و جمع‌بندی مطالب

مرور و جمع بندی مطالب خوانده شده، از مهم‌ترین تایید می‌کنم از مهم‌ترین بندهای رتبه برتر شدن است. اگر شما به درستی برنامه ریزی کنند و در اجرای آن کوتاهی نکنین، اما مرور و جمع‌بندی نداشته باشین؛ مطمئنا نمی‌تونین به خوبی تو کنکور عمل کنین.

  • عدم فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

توصیه میشه برای جلوگیری از حواس پرتی و تلف شدن وقتتون از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنین. شبکه‌های اجتماعی تنها باعث مشغول شدن ذهن و عدم موفقیت در کنکور می‌شن.

  • استفاده از بهترین و معتبرترین منابع آموزشی

از مهم‌ترین رازهای موفقیت در کنکور، انتخاب منبع مناسب و معتبره. منابع نامعتبر و یا استفاده از منابع آموزشی متعدد تنها باعث عدم موفقیت شما در کنکور میشه. بنابراین با راهنمایی مشاور و معلم خود از بهترین منبع مطالعاتی بهره‌مند میشین.

  • تست زدن

به دلیل تستی بودن کنکور، افزایش مهارت تست‌زنی بسیار ضروریه. همچنین تست زدن باعث یادگیری بیشتر مطالب و مرور میشه. 

  • افزایش تدریجی ساعات مطالعه روزانه

درسته که ساعات مطالعه زیاد دلیل بر موفقیت در کنکور نیس. اما برای کسب رتبه برتر کنکور باید ساعات زیادی را به طور کامل و مفید مطالعه کنین. افزایش تدریجی ساعات مطالعه رمز موفقیت در کنکوره.

  • شرکت در آزمون‌های جامع و دوره‌ای

با شرکت در آزمون‌های دوره‌ای و جامع، می‌تونین میزان پیشرفت خود را بسنجین و با نقاط ضعف و قوت خود آشنا بشین. همچنین آزمون‌های جامع شرایط کنکور را برای شما محیا می‌کنن که باعث میشه و در جلسه کنکور دچار استرس و ترس ناشی از کنکور نشین.

  • بهره‌مندی از مشاور متخصص در زمینه کنکور

استفاده از راهنمایی‌های مشاورین متخصص و همگام شدن با یک متخصص کنکور از جمله رمز و رازهای موفقیت و کسب رتبه برتر در کنکوره. بهتره از یک مشاور همگام، با تجربه و آگاه به مسائل روز کنکور در مسیر خود استفاده کنین.

جهت دریافت برنامه ریزی کنکور برای کسب رتبه برتر شدن کلیک کنید.

عواملی که شما را به رتبه برتر شدن نزدیک میکند

  • اساتید کاربلد و مجرب

داشتن اساتید و معلمان مجرب که به روند و شیوه برگزاری کنکور آشنا باشن از عوامل موفقیت در کنکوره. داشتن اساتید کاربلد باعث میشه تا داوطلب با بار علم و دانش زیادی در جلسه کنکور حاضر بشن. اساتید با تجربه و خبره برای پاسخ به سوالات کنکور از شیوه‌ها و راه‌حل‌های مختلف و آسانی استفاده می‌کنن. بدین صورت شما بدون نگرانی از زمان، می‌تونین به تمامی سوالات پاسخ بدین.

  • مشاور مجرب

یک مشاور خوب به تمام چم و خم کنکور آگاهه و می‌تونه به دانش‌آموزان روش مطالعه صحیح رو یاد بده. یک مشاور خوب با توجه به شخصیت فرد و عادات رفتاری او برنامه ریزی می‌کنه تا داوطلب بتونه در کنکور موفق بشه.

  • توکل بر خدا

با رعایت تمامی نکاتی که به شما در کسب رتبه برتر کنکور کمک می‌کنه، دیگر جای نگرانی نیس. با توکل بر خدا، استرس را از خود دور کنین. مطمئن باشین نتیجه خوبی میگیرین. 

چگونه در کنکور موفق شویم؟

موفقیت در کنکور به عوامل متعدد زیادی بستگی داره. از مهم‌ترین دلایل موفقیت در کنکور داشتن برنامه ریزی درسی اصولی و تعیین هدفه. با طراحی بهترین برنامه درسی کنکور می‌تونین به طور منظم مطالعه کنین و رشد و پیشرفت خود را نسبت به قبل بسنجین. از اشتباهات خود درس بگیرین و بهترین برنامه درسی را طراحی کنین. همچنین بهره‌مندی از راهنمایی‌های مشاورین خبره و کاربلد در زمینه تحصیلی و کنکور از دلایل اصلی موفقیت در کنکوره.

عوامل عدم موفقیت در کنکور

برای کسب رتبه برتر کنکور باید با موانع موفقیت در کنکور آشنا بشین و تا حد امکان از آنها دوری کنین. از مهم‌ترین عوامل عدم موفقیت در کنکور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عوامل خراب کردن رتبه

  • افکار پوچ و منفی
  • عدم حضور در کلاس درس
  • استفاده زیاد از گوشی همراه و اتلاف وقت
  • نداشتن خواب و استراحت مناسب و کافی
  • ترس از سوال پرسیدن
  • تحلیل نکردن ازمون ها
  • با خود صادق نبودن

دوستان با خودتون صادق باشین، عملکرد خودتون رو هر روز یادداشت کنین و بدونین که اگر خودتون رو گول بزنین و در این مورد با خود مهربون باشین، سخت پشیمون میشین. بابت عمل نکردن به برنامه روزانه خودتون رو تنبیه کنین و اگر به برنامه خود عمل کردین، به خود جایزه بدین:)

حضور در کلاس باعث درک بیشتر مطالب درسی میشه و شما می‌تونین تمامی مشکلات و ابهاماتی که براتون پیش میاد رو از معلمتون بپرسین. اگر در پرسیدن سوالاتتون دچار ترید بشین و بترسین که نکنه این سوال خیلی اسون باشه و بچه ها و معلم منو مسخره کنن. بایدبگم که هر سوالی حتی اگر آسون باشه باید از معلمتون بپرسین و هیچ ترسی نداشته باشین.

مسئله دیگه استفاده از موبایل و شبکه‌های اجتماعیه. شبکه‌های اجتماعی فقط وقت تلف کن و حواس پرت کن هستن. تنها گوش دادن به پادکست، فایل آموزشی، ویدیو تصویری و … مجازه و حرف زدن با دوستا و چک کردن لحظه‌ای اکانتتون غیرمجاز.

خواب کافی و سر موقع باعث میشه تا مطالب در ذهنتون تثبیت بشه و شما انرژی بیشتری برای یادگیری مطالب جدید داشته باشین. پس حتما یه برنامه خواب و روتین شبانه خوب داشته باشین.

بزرگترین عامل عدم موفقیت در کنکور

استرس، بزرگترین عامل عدم موفقیت تو کنکوره. چرا که هم باعث کاهش تمرکز میشه و هم سلامت روان و جسمتون رو به خطر میندازه. استرس باعث میشه سرجلسه کنکور و امتحانات نتونین اونجور که باید عمل کنین. اولین کاری که باید بکنین اینه که استرستون رو کنترل کنین. در ادامه به روش‌های کنترل استرس می‌پردازیم.

بهترین روش های مدیریت استرس

با این روش ها به استرس غلبه کن و با خیاال راحت برای کنکور آماده شو.

  1. تنفس عمیق
  2. خالی کردن ذهن
  3. ورزش کردن
  4. یوگا
  5. مدیتیشن
  6. دوری از افکار منفی و کنترل کردن ذهن خود
  7. خنده و شادی و دوری از غم و افسردگی
  8. صحبت کردن با خود و تشویق خود
  9. گوش دادن به موزیک و پادکست‌های آرام و انگیزشی
  10. پرت کردن حواس خود به افکار مثبت و یا موارد مثبت

چگونه رتبه برتر کنکور ریاضی شویم؟

برای کسب رتبه بالا در رشته ریاضی باید به دروس تخصصی اون، ریاضی و فیزیک، اهمیت زیادی بدین و مهارت تست زنی خود را در این دو درس افزایش دهین. با توجه به آمار سال‌های گذشته، رتبه‌های برتر تراز این دو درس را بالای 70 درصد زدن. اما این بدین معنا نیس که از سایر دروس مانند درس شیمی و دروس عمومی غفلت کنین.

چگونه رتبه برتر کنکور تجربی شویم؟

جهت کسب رتبه برتر در رشته علوم تجربی باید به تمام مواردی که در این مقاله به آن اشاره شد؛ اهمیت بدین. همچنین باید وقت زیادی را به دروسی مانند زیست‌شناسی، شیمی و فیزیک اختصاص بدین. مهارت تست زنی خود را در دروس فیزیک و زیست‌شناسی افزایش بدین.

چگونه برای کنکور تجربی بخوانیم؟

به طور کلی رتبه برتر شدن در کنکور نه خیلی دشواره، نه خیلی آسون؛ فقط نیاز به یک برنامه ریزی اصولی و انجام یکسری فعالیت‌های دیگری هست که در این مقاله به آن اشاره کردیم؛ اگر با پرسیدن سوال ” چگونه رتبه برتر کنکور شوم؟” از خود دچار سردرگمی و استرس میشین، گروه تخصصی مشاوره کنکور الف مشاور می‌تونن به خوبی شما رو در این زمینه یاری کنه.

مصاحبه با رتبه برتر کنکور انسانی

رتبه برتر رشته انسانی چه می گوید؟ فاش شدن راز موفقیت

مهدی نیکوکار:
🔹از سال دهم برای کسب رتبه برتر کنکور برنامه‌ریزی کردم و با برنامه درس خواندم و مطالعه داشتم‌.
سال یازدهم با المپیاد ادبی کشور آشنا شدم و در این المپیاد نیز شرکت کرده و مقام اول کشوری را به دست آوردم.

رتبه1 کنکور انسانی اقای مهدی نیکوکار

🔴#مصاحبه با رتبه ۹ کنکور انسانی ۱۴۰۲
🗣 سونیا مرادی، رتبه ۹ کنکور انسانی
⏪ به طور جدی از تابستان دهم شروع به خواندن کردم و از همان سال تست زنی را آغاز کردم.
⏪خانواده بسیار تاثیرگذار بودند و محیطی آرام را برای من فراهم و از من بسیار حمایت می‌کردند .
⏪ در روزهایی که مدرسه می‌رفتم روزی ۸ ساعتدرس می‌خواندم و در روزهای عادی ۱۰ ساعت مطالعه می کردم.
⏪بین دو رشته حقوق دانشگاه تهران و فرهنگیان تردید دارم و قصد آموختن در خارج از ایران را ندارم.
⏪برای نخستین بار کنکور دادم و موفق شدم رتبه ۹ را به دست بیاورم.
⏪سطح سوالات برخی از دروس همچون ریاضی بالا بود. بالاترین درصد بنده مربوط به دروس اقتصاد و روانشناسی با ۹۳ درصد و پایین ترین مربوط به ریاضی با ۲۵ درصد بوده است.

رتبه ۹ کنکور انسانی ۱۴۰۲سونیا مرادی

همانطور که میبینید، رتبه برتر ها از سال دهم مطالعه خود را اغاز کردن. پس سخت بکوشین و از زمان خود نهایت استفاده رو بکنین.

سوالات متداول

1-چگونه رتبه برتر کنکور شویم؟

برای رتبه برتر شدن باید راه زیادی را طی کنین. در این متن به تمام رمز و رازهای رتبه‌های برتر کنکور اشاره کردیم.

2-آیا پیروی از یک برنامه ریزی درسی الزامی است؟

بله. حتما باید از یک برنامه مختص به خود جهت موفقیت در کنکور و رتبه برتر شدن استفاده کنین.

3-تک رقمی شدن، غیر ممکن است؟

نه دوست عزیز، همه رتبه برتر ها تکنیک هایی رو بلد بودن که بقیه بلد نبودن ما اون تکنیک ها رو به شما اموزش می‌دیم

در این محتوا عواملی را که شما را به رتبه برتر شدن نزدیک میکند، برای شما شرح دادیم؛ از اینکه تا انتها با ما همراه بودید؛ سپاسگزاریم.

ما را در اینستاگرام الف مشاور دنبال کنید.
مدت زمان مطالعه: 11 دقیقه
8 قدم تا 20 گرفتن زیست نهایی
انتخاب رشته ریاضی
بهترین راهنمای جامع انتخاب رشته ریاضی کنکور 1403 + مشاوره انتخاب رشته ریاضی
پردرآمدترین رشته های ریاضی
پردرآمدترین رشته های ریاضی| 13 شغل پردرآمد رشته ریاضی 
شغل های رشته ریاضی برای خانم ها
راهنمای مشاوره انتخاب رشته کنکور
راهنمای مشاوره انتخاب رشته 1403
چگونه درس بخوانیم تا 20 بگیریم؟
چگونه درس بخوانیم تا 20 بگیریم؟
بهترین منابع کنکور تجربی 1403
بهترین و جامع ترین منابع کنکور تجربی 1403
بهترین تحلیل منابع کنکور
بهترین و کامل‌ترین تحلیل منابع کنکور 1403
افزایش دقت
راه های افزایش دقت و تمرکز در حین درس خواندن
بدون مشاور خودت برنامه ریزی کن.
چطور برنامه ریزی درسی کنیم؟ بدون کمک گرفتن از مشاور
4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سام
سام

سلام بازدهی به کمیت درس خوندن هم ربط داره؟

شیلا
شیلا

سلام کمیت مهمتره یا کیفیت؟

ادمین الف مشاور
مدیر
ادمین الف مشاور
پاسخ به  شیلا

باید کیفیت مطالعه اتون خیلی بیشتر باشه تا بتونین خروجی مطلوبی داشته باشین

امیررضا
امیررضا

سلام من رشتم تجربیه.
روزی ۱۰ ساعت درس میخونم بنظرتون کافیه؟

فرم ثبت نام در طرح مشاوره تحصیلی رایگان کامل واقعی و تضمینی

این طرح فقط مخصوص کسایی هست که دوست دارن توی درساشون موفق بشن و به هدفاشون برسن!
اطلاعاتت پیش الف مشاور محفوظ میمونه!