بهترین مشاوره کنکور تجربی

بهترین مشاوره کنکور تجربی

مشاوره کنکور یه کار کاملاً تخصصیه، پس حواستون باشه که استفاده از راهنمایی‌های مشاوری که حرفه‌ای نیست، می‌تونه کل زحمات یک سالتونو به باد بده. این نکته خصوصاً واسه رشته تجربی که متقاضیاش اغلب دنبال رسیدن به رتبه‌های خیلی بالا هستند، بیشتر اهمیت داره. اگه دوست دارید، بدونید بهترین مشاوره کنکور تجربی، باید چه ویژگی هایی داشته باشه و چطوری می‌تونه شما رو به اهدافتون برسونه تا آخر کنار الف مشاور باشید.

ویژگی‌ها و وظایف مشاوره کنکور تجربی

ویژگی های مشاوره کنکور تجربی

مشاوره کنکور تجربی، فرد قابل اعتمادیه که با برنامه‌ریزی‌های هدفمند، شما را به موفقیت می‌رسونه. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های مشاوره کنکور میشه به موارد زیر اشاره کرد.

● درک بالایی داره. چون خودش روزی تو جایگاه شما بوده، پس استرس و فشارهایی که رو شما هست رو خوبِ خوب درک می‌کنه.

● برای هر مشکلی که سد راه تمرکز شما هست، راه‌های زیادی تو آستین داره. پس می‌تونه مشکلات تمرکز شما را برطرف کنه.

 دانش، فروتنی و تجربه زیاد چیزیه که یه مشاوره کنکور حرفه‌ای رو از یه مشاور ناوارد متمایز می‌کنه.

● بهترین مشاور کنکور تجربی واقعاً پشتیبان شما تو تمام لحظه‌هاست. برنامه‌ریزی روزهای قبل رو پیگیری و برنامه‌ریزی روزهای آینده رو یادآوری می‌کنه.

● به شما انگیزه میده و می‌تونه پل ارتباط شما با آرزوهاتون باشه.

● آرمان‌گرا نیست و با دیدی واقع بینانه اهدافتون را با توجه به استعداد، علاقه و توانمندی‌هاتون پایه گذاری می‌کنه.

● فرد آگاهی هست و اخبار به‌روز مرتبط با کنکور رو به شما اطلاع میده.

جهت طراحی بهترین برنامه ریزی درسی کلیک کنید

نحوه مطالعه برای کنکور

بهترین شیوه مطالعه برای کنکور

همه شما می‌دونید که شکل درس خوندن واسه امتحانات کلاسی، با درس خوندن واسه کنکور خیلی با هم فرق داره. این تضاد تو شیوه درس خوندن، خصوصاً واسه دانش‌آموزان سال دوازدهم که باید هم زمان تو یک سال هر دو روش مطالعه رو داشته باشند، می‌تونه دردسر ساز بشه. اینا رو گفتیم تا برسیم به این حرف که ایجاد هماهنگی بین این دو روش متضاد مطالعه وظیفه مشاوره.

مشاوره تو برنامه‌‌ای که براتون انجام میده عنوان می‌کنه که چه ساعت‌هایی درس رو برای آزمون‌های مدرسه بخونید‌ و چه زمانی رو به مطالعه برای کنکور اختصاص بدید. به چند تا نکته درباره شیوه درس خوندن که مشاور براتون شرح میده اشاره می‌کنیم.

●      برای کنکور نیاز نیست کل کتاب رو حفظ باشید اما لازمه که هیچ نکته‌ای از کتاب رو جا نندازید. پس در مطالعه برای کنکور باید ریزبین‌تر باشید. پاورقی، زیرنویس‌ عکس و همه و همه رو باید ببینید و به خاطر بسپارید.

●      مرور کردن رو نباید فراموش کنید. تکرار مباحث از اصلی‌ترین روش‌های مطالعه برای کنکوره. مشاوره برنامه‌ریزی کاری می‌کنه که شما چندین بار کتاب‌ها رو تا قبل از کنکور مرور کنید.

●      مطالعه بدون تست زدن هیچ فایده‌ای براتون نداره. همون طور که دقیقاً تست زدن بعد از مطالعه همون درس هم هیچ فایده‌ای نداره. پس چیکار کنیم؟ مشاوره با برنامه‌ریزی که انجام میده، به شما میگه که تست مرتبط با هر درس رو چه مدت بعد از مطالعه اون درس بزنید. این تکنیک خیلی مهمه و می‌تونید این روش رو با داشتن بهترین مشاور کنکور تجربی، تجربه کنید.

اگر دوست دارین از بهترین روش‌ها برای مطالعه کنکور آگاه بشین و با نکات طلایی و نحوه مطالعه برای کنکور آشنا بشین، به مقاله زیر مقاله کنین.

12 روش مطالعه کنکور برای موفقیت تضمینی

آیا بدون مشاوره تحصیلی میشه موفق شد؟ 

شاید استثناهایی دیده باشید که بدون داشتن یه مشاوره تحصیلی به رشته مورد علاقه‌شون رسیده باشند اما این کلیت داره. عقل حکم می‌کنه که استثنا رو کنار بزارید. اگه بهترین مواد اولیه کیک رو در اختیار داشته باشید اما دستور پخت کیک رو ندونید، نمی‌تونید کیک خوشمزه‌ای بپزید. مشخصه که در مورد کنکور هم همینطوره. شما اگه جامع‌ترین کتب کنکور رو تهیه کنید اما دستور و نحوه مطالعه کردن اون‌ها رو بلد نباشید، نتیجه مطلوبی حاصل نمی‌شه. پس با همین مثال متوجه شدید که بهترین مشاوره تحصیلی کنکور تجربی چقدر می‌تونه براتون مفید باشه. شما می‌تونین از الف مشاور، مشاوره تحصیلی دریافت کنین و توی دوره 7 روز مشاوره رایگان الف مشاور شرکت کنین تا بتونین از سردرگمی نجات پیدا کنین و مسیرتون رو مشخص کنین.

مشاوره تحصیلی

مهمترین نکات برنامه ریزی برای کنکور تجربی

نکات طلایی مشاوره برنامه‌ریزی کنکور تجربی

اغلب داوطلبان رشته تجربی رویای دستیابی به رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی را دارند. پس باید یه برنامه‌ریزی کامل و در عین حال کاربردی داشته باشند. نکاتی که مشاوره برنامه‌ریزی کنکور به شما آموزش میده شامل موارد زیر میشه.

1.    باید از عواملی که تمرکزتون رو بر هم می‌زنه دور شید. حتماً یه جای مناسب رو برای مطالعه در نظر بگیرید. توجه کنید که شلوغی فضای اطرافتون هم می‌تونه باعث عدم تمرکز شما بشه.

2.    تهیه کردن کلی کتاب تست از منابع مختلف فایده‌ای جز سردرگم شدن شما نداره. در این صورت با انبوهی از کتاب‌ها روبرو هستید و چون فرصت کافی برای تست زنی همه کتاب‌ها رو ندارید، دچار استرس می‌شید. یه مشاور برنامه‌ریزی کنکور بهترین و جامع‌ترین منابع را به شما معرفی می‌کنه.

3.    مشاور کنکور به شما تکنیک‌های تست زنی رو یاد میده. البته برای آموزش تکنیک‌های تست زنی، نسخه واحدی وجود نداره، بلکه با توجه به استعداد و شرایط هر دانش آموز، مناسب‌ترین روش رو بهش یاد میده. نکته مهمش اینه که علاوه بر تکنیک‌های تست زنی سرعت تست زدن شما رو هم افزایش میده.

4.    منظم و پیوسته مطالعه داشتن از نکات طلایی مشاوره برنامه‌ریزی کنکور محسوب میشه. حتماً شنیدید که میگن رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود، رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود. در مورد مطالعه برای سال کنکور هم باید پیوسته درس بخونید. اینکه تو یه هفته برنامه خیلی فشرده‌ای داشته باشید و یک هفته در کل از درس فاصله بگیرید، فایده‌ای براتون نداره. مشاور، منسجم‌ترین برنامه را براتون تعریف می‌کنه که هم حداکثر فایده از زمان عایدتون بشه و هم فرصت استراحت و تجدید قوا داشته باشید.

5. روش‌ها و به عبارتی قلق مطالعه هر درس با درس دیگه فرق داره. مشاوره با توجه به هر درس به شما یاد میده که چطوری اون درس رو به خاطر بسپارید. مثلاً تو درس زیست شناسی نسبت به درس ادبیات، باید نکته برداری‌های بیشتری انجام بشه.

6.    دوره و تکرار کردن هر مبحث درسی تو فواصل منظم، می‌تونه اون مطالب رو تو ذهنتون حک کنه. مشاور، بهترین برنامه‌ریزی رو برای تثبیت مطالب تو ذهن شما ارائه میده.

می‌تونید تو دوره‌های برنامه ریزی کنکور الف مشاور، شرکت کنید و از خدمات کنکور الف مشاور بهره‌مند شوید.

چگونه مشاور کنکور تجربی خوب پیدا کنیم؟

خیلی از شما ممکنه تصور کنید پیدا کردن مشاوره کنکور تجربی خوب کار سختی نیست. به مرکز مشاوره کنکور مراجعه می‌کنیم و می‌گیم به یه مشاوره تحصیلی برای کنکور احتیاج داریم. به همین راحتی؟! خیر، در بالا هم اشاره کردیم مشاور کنکور یه کار تخصصیه و اگه کسی تو حوزه کاریش کار بلد نباشه عمر و زحمات یک سال شما رو هدر می‌ده. حالا چطور یه مشاور خوب پیدا کنید.

1.    اول باید از تجربه رتبه‌های برتر کنکور استفاده کنید و از مشاوره‌های اون افراد بهره‌ بگیرید.

2.    به یه مرکز مشاوره کنکور که مورد تایید خیلی از افراد باشه اعتماد کنید و از نظرات مشاوران تحصیلی اون مرکز استفاده کنید.

3.    راه سوم اینه که خودتون امتحان کنید. اغلب مشاوره‌های تحصیلی حرفه‌ای که به کار خودشون اطمینان دارند یه دوره برنامه‌ریزی رایگان ارائه میدن که افراد خودشون رو محک بزنند تا متوجه شن، آیا با این مشاوره نتیجه مطلوبی به دست میارند یا خیر. پس توصیه می‌کنیم دوره هفت روزه رایگان مجموعه ما رو از دست ندید.

اگه بعد خوندن این مقاله تصمیم گرفتید با برنامه‌ریزی پیش برید و نیاز به مشاوره کنکور تجربی رو واسه رسیدن به اهداف تحصیلی‌تون احساس کردید، پیشنهاد می‌کنیم وقتو از دست ندید با پشتیبانی سایت ما تماس بگیرید و از راهنمایی‌ها و دوره‌های مشاوره‌ای رایگان مجموعه ما بهره مند بشید.

در صورت تمایل می‌توانید عضو کانال تلگرامی الف مشاور شوید و از آخرین اخبار کنکور مطلع شوید.

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه
بهترین مشاوره کنکور در تهران
بهترین مشاوره کنکور در تهران
تغذیه کنکوری ها
هر آنچه که باید درباره تغذیه کنکوری ها بدانید!
صفر تا صد معرفی رشته مهندسی کامپیوتر
0 تا 100 رشته مهندسی کامپیوتر
چطور زیست را 20 بگیریم؟
8 قدم تا 20 گرفتن زیست نهایی
انتخاب رشته ریاضی
بهترین راهنمای جامع انتخاب رشته ریاضی کنکور 1403 + مشاوره انتخاب رشته ریاضی
پردرآمدترین رشته های ریاضی
پردرآمدترین رشته های ریاضی| 13 شغل پردرآمد رشته ریاضی 
شغل های رشته ریاضی برای خانم ها
راهنمای مشاوره انتخاب رشته کنکور
راهنمای مشاوره انتخاب رشته 1403
چگونه درس بخوانیم تا 20 بگیریم؟
چگونه درس بخوانیم تا 20 بگیریم؟
بهترین منابع کنکور تجربی 1403
بهترین و جامع ترین منابع کنکور تجربی 1403
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سینل
سینل

سلام لطفا یک لیست از بهترین مشاور های تهران در بیارید

فرم ثبت نام در طرح مشاوره تحصیلی رایگان کامل واقعی و تضمینی

این طرح فقط مخصوص کسایی هست که دوست دارن توی درساشون موفق بشن و به هدفاشون برسن!
اطلاعاتت پیش الف مشاور محفوظ میمونه!