بهترین مشاوره کنکور ریاضی

بهترین مشاوره کنکور ریاضی 1403 + نکات طلایی موفقیت

دوران کنکور، در حقیقت اولین مرحله و حساس‌ترین برهه، تو زندگی دانش آموزانه. در واقع این دوره می‌تونه آینده تحصیلی شما رو تحت الشعاع قرار بده. اگه دوست دارین، بدونین که بهترین مشاوره کنکور ریاضی چطور می‌تونه مسیر موفقیت رو براتون هموار کنه؛ با ما در الف مشاور همراه شین.

بهترین ویژگی مشاوران کنکور ریاضی و فیزیک

یه مشاور کنکور ریاضی و فیزیک خوب، حتماً نباید نمره برتر کنکور باشه، بلکه باید توانایی‌های زیر رو داشته باشه.

●خودش رو دوست و رفیق دانش آموزان بدونه.

●بهترین برنامه‌ریزی رو برای دانش آموزان انجام بده، به طوری که تراز اون‌ها را از دی ماه تا تیر ماه به طرز چشمگیری افزایش بده.

●بهترین مشاور باید بتونه از رفتار دانش آموزان؛ استعداد، علاقه و حتی مشکلاتشون رو متوجه بشه.

بهترین ویژگی مشاور کنکور

مشاوره کنکور ریاضی 1403

مشاوره کنکور ریاضی با توجه به شناختی که از دانش آموزان، استعداد و علاقه‌هاشون پیدا می‌کنه باید بتونه راهنمایی‌گر خوبی براشون باشه. مثلاً اگه دانش‌آموزی به رشته برق علاقه داره اما حداکثر توانایی‌هاش به گونه‌ایه که نمی‌تونه اون رشته رو قبول شه، مشاور باید با دیدی واقع بین و بدون دلسردی اون فرد رو در جهت توانمندی‌هاش سوق بده.

بهترین خدمات مشاوره کنکور ریاضی

مهمترین خدماتی که مشاوره کنکور ریاضی انجام میده اینه که جلوی امروز و فردا کردن شما رو می‌گیره و با آموزش فنون و تکنیک‌های طلایی تست زنی و شرکت در آزمون‌ها، چگونگی استارت زدن و خوب پیش رفتن رو به شما یاد میده.

موفقیت بدون مشاوره کنکور ریاضی امکان پذیر است؟

خیلی از دانش آموزان میگن به جای وقت گذروندن و صحبت کردن با مشاوره و برنامه‌ریزی کنکور، اون تایم رو اختصاص به درس خوندن میدیم و اینجوری بازدهی کارمون بالا میره. یه مثال می‌زنم، بدون راهنما و راه بلد ممکنه به قله کوه برسین اما مسیر رسیدن به قله کوه قطعاً براتون سخت‌تر و دشوارتره. مشاوره کنکور ریاضی و فیزیک نیز مثل راهنمای کوهنوردی، راه رسیدن به هدف رو براتون آسون‌تر می‌کنه. همچنین مشکلات دستیابی به هدفتون مثل عدم تمرکز یا عدم مدیریت زمانی تو تست زدن رو برطرف می‌کنه.

چگونه مشاوره کنکور ریاضی خوب پیدا کنیم؟

همونطور که یه مشاور خوب می‌تونه تضمین کننده موفقیت شما باشه، یه مشاوری که تو حوزه کاریش تسلط کافی نداشته باشه، می‌تونه شما رو از اهدافتون دورتر کنه. یک راه برای تشخیص مشاوره کنکور ریاضی خوب اینه که از تجربه رتبه‌های برتر سال‌های قبل استفاده کنین و سعی کنین از مشاوران اون‌ها کمک بگیرین. همچنین می‌تونین تو دوره هفت روزه رایگان مجموعه ما شرکت کنین و به عبارتی سنگ مفت، گنجشک مفت، خودتونو با دوره برنامه‌ریزی درسی رایگان سایت ما محک بزنین.

 مشاوره تحصیلی

مهم ترین وظایف مشاوره کنکور ریاضی

●      برنامه‌ریزی دقیق واسه مرور کردن و جمع‌بندی نهایی

●      معرفی بهترین کتاب‌ها و مجموعه‌های تست

●      پیگیری شرایط پیشرفت دانش‌آموزان

●      اطلاع دادن اخبار مرتبط با کنکور به دانش‌آموزان

وظایف مشاوره کنکور ریاضی

نکات طلایی مشاوره برنامه ریزی کنکور ریاضی

نکات طلایی مشاوره برنامه‌ریزی کنکور ریاضی اینه که بعد مشخص کردن هدف، فاصله بین درس و استراحت، بهره‌گیری از نرم‌افزارهای آموزشی و اولویت بندی درس‌ها را به درستی تعیین می‌کنه.

منابع کنکور سراسری ریاضی 1403

علاوه بر دروس عمومی، سازمان سنجش منابع تخصصی دروس ریاضی و فیزیک را به شرح زیر اعلام کرده.

●      ریاضی ۱

●      هندسه ۱،‌ ۲ و ۳

●      آمار و احتمال

●      حسابان ۱ و ۲

●      ریاضیات گسسته

●      فیزیک ۱، ۲ و ۳

●      شیمی ۱، ۲ و ۳

تاثیر معدل در کنکور 1403

اینکه معدل نهایی می‌تونه تو کنکور تاثیر داشته باشه یا نه واسه یه عده خوشایند و واسه عده دیگه ناخوشاینده. به هر حال تصمیمی که گرفته شده اینه که معدل تا ۵۰ درصد تو رتبه کنکور ۱۴۰۳ تاثیرگذاره. پس حتما باید یه برنامه ریزی اصولی داشته باشین تا در کنار کنکوری خوندن، برای امتحانات نهایی هم آماده شین. الف مشاور با ارائه بهترین برنامه برای کنکور، شما را در کسب بهترین رتبه یاری می‌کنه.شما می‌تونین از الف مشاور برنامه کنکور مختص به خودتون رو دریافت کنین، کافیه امتحان کنین.

برنامه ریزی کنکور

آشنایی با بهترین روش های حل مساله

بهترین روش حل مسئله به شما یاد میده که فوری نتیجه‌گیری نکنین. بلکه با تجزیه و تحلیل و حذف گزینه اشتباه پیش برید. در نهایت سرعت عمل و مدیریت زمان از مهمترین نکات تو حل مسئله محسوب میشه. کنکوری خوندن کار هر کسی نیس. باید با بهترین روش‌های مطالعه و حل مساله آشنا بشین تا بتونین مهارت تست زنی خودتون رو افزایش بدین. 

 دروس مهم برای شرکت در کنکور ریاضی

نمیشه گفت کدوم درس مهمه یا قید کدوم درس رو برای خوندن بزنین. اگه هدف شما رسیدن به رتبه بالا تو کنکوره، باید دروس تخصصی مثل ریاضی، فیزیک و شیمی رو خیلی تقویت کنین و روشون تمرکز داشته باشید.

بهترین شیوه مطالعه در سال کنکور

رعایت تکنیک‌ها و روش‌های زیر بهتون کمک می‌کنه که برای کنکور آماده‌تر باشید و مهارت مطالعه خودتونو تقویت کنید.

1.    اول از همه باید هدف و برنامه خودتون رو تعیین کنین؛ یعنی بدونید که چه روزهایی دروس عمومی یا اختصاصی رو باید بخونین. آیا تصمیم دارین، این دروس رو هم تراز با هم مطالعه کنین یا اینکه ابتدا دروس عمومی را مطالعه کنین و سپس به سراغ دروس اختصاصی برین. همچنین باید ساعت مطالعه و زمان استراحت خودتون رو مشخص کنین.

2.    تو مرحله بعدی اگه کل محتوای درسی رو فراموش کردین، یه مرور و پیشخوانی اجمالی باید انجام بدین تا بخش‌های مختلف درس، قسمت‌های مهم، پاورقی‌ها و نکات اون مبحث تو ذهنتون حک بشه.

3.    در این مرحله باید دقیق و موشکافانه مطالعه کنین و هیچ قسمتی از کتاب را جا نندازین. این مرحله تایم زیادی ازتون می‌گیره و باید رو افزایش سرعت مطالعه بدون لطمه زدن به کیفیت یادگیری کار کنین.

4.    خلاصه برداری از مهمترین مراحل مطالعه برای کنکور محسوب میشه.‌ شما باید نکات کلیدی هر مبحث را یادداشت کنین و در روزهای نهایی کنکور اون‌ها رو مطالعه کنین. استفاده از هایلایت و خودکارهای رنگی، برای برجسته کردن متون خلاصه شده موثره.

5.    تست زنی آخرین مرحله مطالعه برای کنکوره و نباید بلافاصله بعد از مطالعه انجام بشه. مثلاً اگر امروز دروس ریاضی رو خوندین باید تست‌های مربوط به دروس هفته گذشته زده بشه.

می‌تونین یه جدول درست کنین و کلیه دروس رو روی اون بنویسین و طی هفته برای تمام درس‌ها ساعت‌هایی رو مشخص کنین و اونها رو مطالعه کنین. مهمترین نکته برای موفقیت تو کنکور پایبندی به برنامه‌ ست. با شرکت تو دوره برنامه‌ریزی کنکور ۷ روزه رایگان سایت ما می‌تونید به صورت آزمایشی مطالعه با برنامه رو امتحان کنین.

تاثیر مدرسه عالی بر تراز کنکور داوطلب

دوره متوسطه دوم می‌تونه تو تراز کنکور داوطلب تاثیر داشته باشه. از ویژگی‌های مدرسه خوب میشه به موارد زیر اشاره کرد.

●داشتن معلمان با تجربه

●برگزاری کلاس‌های تست زنی

●داشتن مشاور تحصیلی حرفه‌ای

●داشتن کلاس‌های فوق برنامه

ضرورت استفاده از مشاوره در سال کنکور

همانطور که در بالا نیز گفتیم شما می‌تونین بدون بهره‌گیری از تجربیات مشاوره دوران کنکور خودتون رو سپری کنین اما بدونین که تک تک لحظه‌ها و ساعت‌های دوران کنکور خیلی خیلی مهم و طلایی هستن. کاری که مشاوره می‌کنه اینه که با برنامه‌ریزی دقیق به شما یاد میده چطوری حداکثر استفاده رو از تک تک دقیقه‌های دوران کنکورتون داشته باشین. استفاده از مشاوره تو سال کنکور جزء اساسی‌ترین کارهایی که باید انجام بدین.

بهترین منابع کنکور 1403

انتخاب بهترین منبع برای مطالعه و استفاده از منابع معتبر بسیار ضروری است. همچنین دوری از انتخاب چندین منبع و ایجاد سردرگمی ذهنی برای خود از مهم‌ترین نکاتی است که باید بدونین. انتخاب کتاب مناسب با سطح علمی خود قطعا مهم‌ترین انتخاب در تعیین منبع مناسب برای مطالعه هست. برای انتخاب منبع مطالعه بهتره که سری به مقاله جامع‌ترین منابع برای کنکور 1403 بزنین.

کلام آخر

اینکه از نظرات مشاوره کنکور ریاضی تو دوران کنکور استفاده کنین یا نه بستگی به خودتون و شرایطتون داره اما بهترین مشاوره کنکور ریاضی و فیزیک می‌تونه یه پشتیبان و برنامه‌ریز قوی باشه و هموارترین مسیر رسیدن به رشته مورد علاقه‌تون رو به شما نشون بده. امیدواریم با مطالعه این مطلب گام مهمی رو در جهت پیشرفت و موفقیت بردارین.

جهت اطلاع از جدیدترین اخبار کنکور در کانال تلگرامی الف مشاور عضو شین.

با آرزوی موفقیت برای شما داوطلب گرامی

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه
رشته بینایی سنجی
معرفی رشته بینایی سنجی و 5 گرایش دکتری آن
پردرآمدترین رشته های دانشگاهی
آشنایی با پردرآمدترین رشته های دانشگاهی + معرفی بهترین مشاور کنکور
معرفی رشته مهندسی پزشکی
معرفی صفر تا صد رشته مهندسی پزشکی
مهندسی پلیمر
معرفی کامل رشته مهندسی پلیمر و بررسی 2 گرایش آن
بازارکار رشته گفتار درمانی
معرفی صفر تا صد رشته گفتار درمانی
رشته دندانپزشکی
معرفی رشته دندانپزشکی
محبوب ترین شغل های رشته ریاضی برای خانم ها
رشته داروسازی
معرفی صفر تا صد رشته داروسازی
بهترین مشاوره کنکور در تهران
بهترین مشاوره کنکور در تهران
بهترین مشاوره کنکور تجربی
بهترین مشاوره کنکور تجربی
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرم ثبت نام در طرح مشاوره تحصیلی رایگان کامل واقعی و تضمینی

این طرح فقط مخصوص کسایی هست که دوست دارن توی درساشون موفق بشن و به هدفاشون برسن!
اطلاعاتت پیش الف مشاور محفوظ میمونه!