مشاوره تحصیلی رایگان با الف مشاور
مشاوره تحصیلی رایگان با الف مشاور

مشاوره تحصیلی آنلاین رایگان

اگه شما توی این صفحه هستی، حتما داری دنبال یه مشاور خوب میگردی تا بتونی مسیر پر پیچ و خم کنکور رو باهاش هموار کنی و به سمت هدفت حرکت کنی تا به رویاهات برسی! خودت میدونی که کنکور اصلا اسون نیست و مثل یک مسابقه است، کوچک ترین اشتباهی میتونی تورو بازنده کنه پس باید خیلی مراقب باشی.

یک مشاور تحصیلی وظیفه اش اینه که تورو به هدفت برسونه و اسون ترین مسیر رو برای رسیدن به هدفت بهت یاد بده و در تمام مسیر همراهت باشه تا خسته نشی، اشتباه نکنی و انرژی خودتو از دست ندی! ما یه طرح 7 روز مشاوره تحصیلی رایگان داریم که به صورت انلاین هست و در ادامه بیشتر توضیح دادیم و از رضایت بچه ها برات گذاشتیم که اگه با دقت بخونی میتونی اطلاعات مورد نیازت رو به دست بیاری.

البته یادت نره هیچ وقت برای شروع دیر نیست، بیشتر رتبه برترها یه سری راز و رمز داشتن برای رسیدن به هدفشون که با یاد گرفتن اونا میتونی خیلی بازدهی درس خوندنت رو بالا ببری! اگه سوالت اینه که چه راز و رمزی داشتن، ادامه این محتوا رو بخون!

مشاوره تحصیلی رایگان 3
مشاوره تحصیلی رایگان 5

چرا باید مشاور داشته باشیم؟

همه میدونیم که کنکور الکی نیست و شما توی 4 ساعت میتونید سرنوشت خودتون رو عوض کنید. پس اصلا نباید اونو الکی بگیرید. استراتژی غلط حتی برای یک روز، شما رو یه روز از رقیباتون عقب میندازه!  اگه میخواهید رتبه برتر بشید،حتما باید بدونید که چطور باید تست بزنید، روش مطالعه هر درس رو یاد داشته باشید، انگیزتون رو توی دوران کنکور حفظ کنید و بازدهی کافی داشته باشید.

رفیق شاید خودت نتونی متوجه اشتباهاتت بشی پس اصلا پیش خودت نگو من بلدم برنامه ریزی کنی. توی به یه مشاور نیاز داری که:

  1. یه برنامه درسی اصولی داشته باشی
  2. بازدهی بالایی بگیری از تلاشی که می کنی
  3. نذاره انگیزت کم بشه و استرس اذیتت کنه
  4. روش مطالعه هر درس و تست زنی و تحلیل آزمون و… رو ازش یاد بگیری. 

طرح 7 روز مشاوره تحصیلی آنلاین رایگان

۷روز رایگان با الف مشاور، ۷روز به سبک رتبه برترها درس بخون!! طرح مشاوره تحصیلی رایگان الف مشاور یا همون طرح پرواز برای دانش اموزانی هست که قصد رتبه برتر شدن دارند! برای اطلاعات بیشتر ویدئو زیر رو ببینید.

ثبت نام در طرح مشاوره تحصیلی آنلاین رایگان

برای دریافت برنامه 7 روز مشاوره رایگان با الف مشاور، پایه تحصیلی، سن و هدفتون رو برای ما در چت آنلاین ارسال کنید. اطلاعات شما پیش ما محفوظ می مونه:)

ضمنا تمامی برنامه های تحصیلی تیم الف مشاور، مخصوص شماست که با توجه به استعداد، توانایی، مهارت ها و شرایط شما طرح ریزی میشه.

جهت دریافت مشاوره برنامه ریزی کنکور میتوانید با الف مشاور در تماس باشید.

فقط 7 روز  کافیه تا اصول درس خوندن مثل رتبه برتر ها رو یاد بگیری!
با طرح مشاوره تحصیلی رایگان همراه شو و این فرصت طلایی رو از دست نده رفیق 🙂

ما توی این دوره به طور کامل مواردی که یک دانش آموز برای رتبه برتر شدن نیاز داره رو بهش آموزش میدیم. با هر شرایطی که داری این فرصت رو از دست نده!

جالب است بدانید که اکثر رتبه برتر ها روش های مشابهی برای درس خوندن داشتند و شما توی دوره 7 روز مشاوره تحصیلی رایگان با الف مشاور می تونید فوت و فن رتبه برتر شدن رو یاد بگیرید.

برای شرکت در دوره مشاوره رایگان با الف مشاور فقط کافیست اطلاعات خود را برای مشاورین ما در چت آنلاین ارسال نمایید. با ارسال اطلاعات و مشخصات خود می‌توانید در طرح 7 روز مشاوره رایگان الف مشاور شرکت کنید.

شما میتوانید با شرکت در طرح هفت روز مشاوره رایگان تحصیلی با الف مشاور فوت و فن روشن شدن را بیاموزید!

رتبه های عالی و پیشرفت دانش اموزان طرح مشاوره تحصیلی الف مشاور

برای مشاهده تصاویر روی آن ها کلیک کنید.

رضایت دانش آموزان از مشاوره تحصیلی رایگان الف مشاور

از سردرگمی فرار کن با مشاور تحصیلی الف مشاور
مشاوره تحصیلی رایگان با الف مشاور

دنبال مشاوره تحصیلی هستی ؟

برای دریافت برنامه ریزی تحصیلی و مشاوره رایگان ویژه معدل سازی تمامی مقاطع تحصیلی و آزمون سراسری با ما در ارتباط باشید.

مشاوره تحصیلی تضمین رتبه برتر شدن شما

اگه می‌خواید رتبه برتر بشید و قصد شما برای رسیدن به هدفتون جدیه حتماً باید بدونید که مشاوره تحصیلی نقش مهم و پررنگی توی رتبه برتر شدن شما داره چرا که شما تا زمانی که یه سری مهارت‌ها رو یاد نگیرید، نمی‌تونید رتبه برتر بشید. مثلاً اگر شما توانایی تست زنی نداشته باشید یا نتونید زمان خودتون رو مدیریت کنید هیچ وقت رتبه برتر نمی‌شید!

 رتبه برتر شدن نیازمند یه سری از مهارت‌هاییه که شما به کمک اون مهارت‌ها می‌تونید از بقیه دوستاتون جلو بزنید در واقع این مهارت‌ها برگ برنده شماست تا برای شما نتایج‌ خوبی رو به ارمغان بیاره.

اصلاً بذارید یه داستان براتون تعریف کنم،

 بچه‌های پشت کنکوری زیادی رو توی مراجعینمون داریم که بعد از اینکه به ما مراجعه می‌کنند میگن که :«ما با دوستامون یه سالن مطالعه می‌رفتیم، تایم درس خوندنمون با هم یکی بوده، حتی کتاب‌های تستی که استفاده می‌کردیم هم یکی بوده ولی دوستانمون رتبه‌های زیر هزار و تک رقمی آوردن و ما رتبه‌مون مثل کارت شارژ شده!

 بچه‌ها تنها دلیل اینکه این اتفاق می‌افته مهارت‌هاییه که رتبه برترها دارند، یک مشاور تحصیلی وظیفه داره که مهارت‌هایی رو به شما یاد بده که این مهارت‌ها باعث می‌شه شما از بقیه جلو بزنید. این مهارت ها نتایج زیر رو برای شما به ارمغان میاره:

  • کیفیت مطالعتون افزایش پیدا می‌کنه
  • مدیریت زمان رو یاد می‌گیرید و در نتیجه تو زمانتون صرفه‌جویی می‌کنید
  • با برنامه درس می‌خونید
  • تایم کافی برای استراحت تفریح و درس خوندن دارید
  • از سردرگمی و اضطراب دور میشید و با آرامش خاطر بیشتری درس می‌خونید
  • شما به طور مداوم پیشرفت درسی‌تون رو حس می‌کنید و انگیزه می‌گیرید
  • اگر یک بحران برای شما پیش بیاد می‌تونید به خوبی اون رو مدیریت کنید

از اول راه با مشاوره تحصیلی برای برنامه ریزی درسی 

همونطور که می‌دونید نهایی‌ها تاثیر زیادی توی کنکور داره پس هر چقدر شما از همون ابتدای دوره دوم متوسطه درستون رو جدی‌تر شروع بکنید و مشاوره تحصیلی برای دوره دوم متوسطه دریافت کنید، می‌تونید توی کنکور موفق‌تر باشید چرا که شما از بقیه هم سن های خود خودتون که در واقع رقیب‌های شما می‌شون، جلو می‌زنید و از همون اول با پایه‌ای قوی به سال بعد میرید. اینطوری سال آخر بیشتر مسائل برای شما جا افتاده و شما دغدغه‌ای برای فهمیدن و تازه یاد گرفتن درس‌های سال گذشته ندارید. چرا که از اول مسیر راه و درست و اصولی طی کردید.
از سمت دیگه اینکه پایه قوی داشته باشید و مفاهیم دروس رو متوجه بشید و نمرات بالایی هم داشته باشید و راه رو برای موفقیت خودتون هموار کنید، نیازمند تلاشه و ممکنه شما در طی مسیر خسته بشید یا انگیزه خودتون را از دست بدید حتی ممکنه اشتباهتی کنید که خودتون هم متوجهش نشید، در نتیجه هم به روحیه خودتون و هم به درستون لطمه وارد می‌شه.
برای اینکه از این رخ دادن اتفاق جلوگیری بشه بهتره که از یک مشاوره تحصیلی کمک بگیرید چرا که با کمک گرفتن از یک مشاور تحصیلی متخصص هیچ نگرانی بابت اشتباه کردن در برنامه‌ریزی یا کم شدن انگیزه نخواهید داشت و مطمئنید که راه درستی رو انتخاب کردید به خاطر اینکه از یک فرد آگاه که در واقع همون مشاور تحصیلی شماست کمک گرفتید. مشاور تحصیلی رایگان و آنلاین جزو خدمات موسسه الف مشاور هست که بیش از ۱۰ سال که هست که به دانش آموزان ارائه می‌شه.

نتیجه کمک گرفتن از مشاور تحصیلی انلاین:

  • جلوگیری از اتلاف وقت
  • زمانبندی هدفمند
  • ایجاد تنوع در مطالعه دروس
  • رهایی بخشی از سردرگمی 
  • یادگیری تکنیک مطالعه مناسب خود
  • توانایی مدیریت بحران و جبران ساعات مطالعه
  • یادگیری تکنیک‌های امن تقویت حافظه
  • یادگیری مدیریت زمان مطالعه
  • رهایی از اضطراب و استرس‌های غیر طبیعی
  • و…

توی کنکور موفق نمیشی مگر اینکه یه سری از مهارت های نرم رو بلد باشی. مهارت های نرم، شامل مدیریت زمان، انعطاف پذیری و … هست. میدونم شاید دفعه اوله که کلمه مهارت های رو شنیدی و برات عجیبه. لازمه که بدونی مهارت های نرم یعنی:

سازمان جهانی بهداشت (WHO) مهارت های زندگی را به‌عنوان توانایی‌ها و رفتارهای سازنده‌ای توصیف می‌کند که افراد را قادر می‌سازد با الزامات و چالش‌های زندگی روزمره به‌طور مؤثری مقابله کنند. 

پس یاد داشتن مهارت های نرم میتونه تورو تبدیل به ادم موفق تری کنه! تا به هدفت و رتبه های خوب کنکور برسی و این وظیفه یک مشاور تحصیلی هست که بهت خوب گوش دادن، تمرکز، مدیریت زمان و… رو یاد بده.

هیچ موقع خودت نمیتونی مثل مشاور برنامه ریزی کنی.

هیچ وقت خودت مشاور تحصیلی نمیشی، خودتو گول نزن

خیلی از دانش آموزا زمانی که اسم مشاور تحصیلی به گوششون می‌خوره گارد می‌گیرند و میگن که من بلدم خودم برنامه بریزم و اجرا کنم. رفیق اینکه تو توی مسیر کنکورت از یک مشاور تحصیلی کمک بگیری، به هیچ عنوان به معنی کم بودن سواد یا اطلاعات تو نیست.
فقط همونطور که بهت گفتم مشاور وظیفه داره یه سری مهارت های نرم رو به تو یاد بده که ممکنه تو اصلاً از وجود اون‌ها اطلاع نداشته باشی مثلاً ممکنه تو اصلاً اطلاع نداشته باشی با یک روش جدید مطالعه می‌تونی روزی سه ساعت توی تایمت صرفه‌جویی کنی.
یا مثلاً مشاور با یک تکنیک منحصر به فردی که داره بازدهی تو رو چند برابر می‌کنه. توی هر کاری از متخصص خودش کمک بگیر و با آینده خودت شوخی نکن. کسی که از یه مشاور تحصیلی کمک بگیره از تجربیات بقیه دانش آموزان هم استفاده میکنه و این تجربه هست که با ارزشه!

تو هیچ وقت نمیتونی مثل یک مشاور تحصیلی، با برنامه ریزی درسیت منطقی برخورد کنی و خودتو مدیریت کنی. 

نقش مشاور تحصیلی در چالش با خانواده در سال کنکورت

خانوادت سرت غر می‌زنن، مدام تو رو با بقیه مقایسه می‌کنند، همش نگرانتن،  فکر می‌کنن که مسیرت اشتباهه یا همش بهت میگن به جایی نمی‌رسی؟ اینجا دقیقاً همون نقطه‌ایه که مشاور تحصیلی میتونه به تو کمک کنه و چالش‌هایی که  در سال کنکور با خانوادت داری رو  به حداقل برسونه.

 زمانی که تو یک مشاور تحصیلی داشته باشی:

  •   قطعاً نتایج بهتری نسبت به قبل کسب می‌کنی
  • بازدهی درس خوندنت چند برابر میشه
  • برنامه‌ریزی زندگیت منظم میشه 
  • هر کاری رو توی تایم خودش انجام میدی 
  • دیگه نیاز نیست خودت یا خانوادت رو گول بزنی که داری توی گوشی درس میخونی در حالی که داری با دوستت چت می کنی!
  • استرس و نگرانی هات به حداقل میرسه 
  • هیچ وقت بی انگیزه نمیشی
  • همه کارهات به جاست 
  • تبدیل به یه ادمی میشی که بزرگترها بهش احترام میذارن

مهمترین دغدغه والدین شما تو سال کنکور اینه که وقت خودتون رو هدر بدین یا نتیجه خوبی از زحمت‌هایی که می‌کشید نگیرید.
پدر و مادرها معمولاً نگران شما هستند مخصوصاً توی سال کنکور که سال سرنوشت ساز شماست. اما مشکل اینجاست که بعضی از پدر مادرها دوست داشتن و دلسوزیشون رو طوری نشون میدن که بچه‌ها دلخور میشن.
ولی بچه‌ها، زمانی که پدر و مادرتون خیالشون از بابت درس خوندن شما راحت باشه و بدونن که شما راه درستی رو دارید میرید و نتیجه هم گویای همین موضوع باشه، چالش های شما به حداقل میرسه. مشاور تحصیلی گاها با پدر و مادر شما هم ارتباط میگیره و نگرانی های اونا رو رفع میکنه در نتیجه برای ارامش بیشتر در سال کنکورتون از مشاوره تحصیلی کمک بگیرید. برای نمونه هم میتونید توی 7 روز رایگان با الف مشاور شرکت کنید.

داشتن مشاور تحصیلی برای رسیدن به هدفت لازمه

ببین رفیق کنکور خیلی سخته، خیلی سخت،  حتی سخت‌تر از اون چیزی که فکرشو بکنی.  ولی وجود یک مشاور تحصیلی حرفه ای بهت کمک می‌کنه اشتباهاتی که بقیه رقیبات انجام میدن رو تو انجام ندی و نتیجه بهتری بگیری. 

مشاوره تحصیلی معجزه نمی‌کنه ولی  بهت یاد میده که بتونی با چالش‌ها و سختی‌های سال کنکور به درستی روبرو بشی و اونا رو به بهترین نحو مدیریت کنی تا بتونی معجزه خلق کنی. 

سطح کنکور، ازمون ها و امتحانات نهایی، به شدت بالاست. میخوام خودتو تصور کنی بین هزاران نفری که قراره باهاشون مسابقه بدی توی ماراتن کنکور. 

حتی یک تست، حتی یک ساعت درس نخوندن یا یک روز رو هدر دادن میتونه با اینده تو بازی کنه! میتونه تو رو از دانشگاه و رشته مورد علاقت دور کنه. 

تو توی سال کنکورت فرصت ازمون و خطا نداری، نباید روش های قدیمی رو برای درس خوندن انتخاب کنی، نباید تایم زیادی از روز رو با اورتینک کردن هدر بدی، تو باید از مشاور تحصیلی کمک بگیری تا بتونی از لحظه لحظه این سال سرنوشت ساز استفاده کنی تا بتونی توی اون مسابقه سخت از همه رقیبات جلو بزنی.

نمیتونی برای مشاوره تحصیلی هزینه کنی؟ عیبی نداره اینجا 7 روز برات مشاوره تحصیلی رایگان گذاشتیم.
نمیتونی مشاوره تحصیلی حضوری بری؟ اصلا ایرادی نداره ما بهت مشاوره تحصیلی انلاین ارائه می دیم.

قرار نیست توی سال کنکورت همش درس بخونی، تو به تفریح هم نیاز داری، حتی مشاوره تحصیلی رتبه برتر ها هم بهشون یک روز در سال رو استراحت میدن. 

قرار نیست توی سال کنکور 10 ساعت مطالعه داشته باشی! این ساعت مطالعه برای هر کسی متفاوته!

ولی تو به عنوان کنکوری به یک سری مهارت ها نیاز داری که یک مشاوره تحصیلی باید موفقیت تورو در کنکور با اموزش این مهارت ها تضمین کنه، در ادامه بررسیش کردیم با ما همراه باش.

مهارت هایی که مشاوره تحصیلی خوب، باید بهت یاد بده

تا الان با هم راجع به این صحبت کردیم که چرا باید مشاور تحصیلی داشته باشی،  داشتن مشاوره تحصیلی تو سال کنکور چه مزیت‌هایی برای تو به همراه داره.  حالا می‌خوایم راجع به مهارت‌هایی صحبت کنیم که یک مشاور خوب به تو یاد میده تا بتونی به هدفات برسی. 

  1. یک مشاور تحصیلی راهکارهایی رو به تو ارائه می‌کنه که بتونی  دقتت رو زیاد کنی. تا وقتی نتونی با دقت سر جلسات آزمون و امتحان حاضر بشی، قطعاً موفق نمیشی!
  2. مهارت بعدی که یک مشاور حرفه‌ای تو اولین فرصت بهت یاد میده مهارت مدیریت زمانه با یاد گرفتن این مهارت تو دیگه وقتت رو هدر نمیدی و بهترین نحو ازش استفاده میکنی.
  3. تو را از بهترین منابع کنکور با خبر می‌کنه تا بتونی با کمک گرفتن از بهترین منابع بهترین نتیجه رو هم برای خودت به ارمغان بیاری، یک مشاور کنکور با توجه به تجربیاتی که داره می‌تونه بهترین منابع کنکور رو به تو معرفی کنه.
  4. تحلیل ازمون یکی از چیزایی که باید با مشاور تحصیلی خودت انجام بدی و اینکه آزمونت رو تحلیل بکنی یکی از کلیدی‌ترین مواردی هست که توی موفقیتت تاثیرات خفنی داره.
  5. تست زنی یک مهارته و کلی فرمول داره که اگه اونا رو بلد نباشی باختی یه مشاور حرفه‌ای اینا رو هم بهت یاد میده.
  6. نحوه مطالعه دروس مختلف یکی از مواردیه که یه مشاور کاربلد حتما باهات به اشتراک میذاره.

اینا فقط یه بخش از مهارت هایی بود که میتونستم بهت بگم. بیشتر از این حوصلت سر میره. توی طرح مشاوره تحصیلی رایگان الف مشاور شرکت کن تا متوجه بشی که چه مهارت های خفنی میتونی یاد بگیری.

اگه مشاور تحصیلیت این ویژگی ها رو داره عوضش کن!

متاسفانه برخی از همکاران ما در حوزه مشاوره تحصیلی اشتباهاتی در مواجهه با دانش آموزان انجام میدن. مثلاً اونا دانش آموزو مجبور می‌کنند که ساعت‌های زیادی از روز رو به مطالعه اختصاص بده یا برای اینکه نمره بالایی کسب نکرده دانش آموز رو سرزنش می کنه!

ولی بدونید که اگر مشاور شما چنین رفتار اشتباهی رو با شما داره قطعاً داره در حق شما ظلم می‌کنه.
مشاور وظیفه داره در گفتگوهایی که با دانش آموز داره، اونو تشویق به درس خوندن کنه و انگیزه کافی برای ادامه دادن بقیه مسیر رو بهش بده ضمناً یک مشاور تحصیلی خوب هیچ وقت اجازه نمیده که تو ناامید بشی بلکه تو رو امیدوار می‌کنه تا خیلی مشتاقانه به سمت هدفت گام برداری.
یک مشاور تحصیلی باید بسیار صبور باشه یعنی در کنار تخصصی که داره با صبر و حوصله به تو و برنامه‌های تو توجه کنه البته تخصصی که مشاور تحصیلی هم داره مهمه یعنی یک مشاور متخصص هیچ وقت کارهایی خارج از چهارچوب غیر حرفه‌ای مثل سرزنش کردن دانش آموزان، مجبور کردن دانش آموز به درس خوندن یا سرکوفت زدن به دانش آموز رو انجام نمیده. حتی اونو با بقیه دانش آموزان مقایسه نمیکنه.
آکادمی الف مشاور با داشتن مشاورین مجرب و توانا می توانند شما را راهنمایی کنند. همچنین می توانید از طرح 7 روز مشاوره تحصیلی رایگان با الف مشاور بهره مند شوید.

ویژگی های مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی با رتبه های برتر 

فکر میکنی رتبه برتر شدن یه روش جادویی داره، که اگه بدونیش میتونی روی سکو رتبه یک وایستی؟ یا مثلا رتبه برترها سبک جادویی  مطالعه میکردن؟ نه اونا فقط از روش های اصولی و متفاوتی استفاده میکردن که مناسب خودشون بوده، میدونی مناسب برای تو چیه؟ یه روشی که نه خیلی سخت باشه برات نه خیلی اسون! این رو تو نمیتونی تشخیص بدی و باید به مشاور بسپریش! مشاوره با رتبه های برتر کنکور اون چیزیه که تو دنبالشی! 

ما همیشه اینو گفتیم که رتبه برترها همشون یه سری راز و رمزهایی دارند که در واقع همشون تکنیک هایی هستن که همه کنکوری ها باید بلد باشن ولی یه سری با سهل انگاری و بلدم بلدم (با لحن فرد مورد نظر بخونید) از اون ها غافلن. وقتی نتایج کنکور میاد، یا حتی ازمون ها، همه کسایی که رتبه های پایینی کسب کردن، با خودشون فکر میکنن که مگه رتبه برترها چطور درس میخونن که رتبه برتر میشن؟ منم که فقط درس میخونم چرا رتبه برتر نمیشم؟ اینجاست که شما چراغ «مشاوره تحصیلی با رتبه های برتر» توی ذهنتون روشن میشه و به دنبال یه راهی هستین تا به اون راز و رمز ها دسترسی پیدا کنین. 

ما توی دوره 7 روز مشاوره رایگان با الف مشاور، بهت یاد میدیم که رتبه برترها چیکار میکنن؟ مهارت هایی که رتبه برترها دارن چیاست؟

ما بهت به طور رایگان تکنیک هایی رو یاد میدیم که هیچ کس بهت نمیگه!

با ما همراه بشید و معجزه کنید.

هنوز مرددی که از مشاوره تحصیلی استفاده کنی؟

واقعا هنوز سردرگمی که مشاوره بگیری یا نه؟ اینکه یه مشاور دلسوز چقدر میتونه توی روند تحصیل تو تاثیر مثبت بذاره رو همه میدونن! ولی من بهت قول میدم فقط با یه دوره مشاوره تحصیلی رایگان میتونی تاثیرش رو حس کنی! به هرحال ضرر که نداره این دوره مشاوره تحصیلی رایگانه تا تو بتونی تجربه کنی و با  الف مشاور بیشتر اشنا بشی و با ارامش خاطر تصمیم بگیری که میتونی با مشاور بری جلو یا نه!

یا مثلا ببینی چقدر نتیجه زحماتت خفنه زمانی که با برنامه درس بخونی . اکثر کسایی که توی دوره مشاوره تحصیلی رایگان ما شرکت میکردن، میگفتن که ما تازه فهمیدیم چرا اینقدر از رقیبامون عقب موندیم و چه مهارت هایی رو بلد نبودیم و الان کلی حس خوب داریم به خاطر اینکه تونستیم از تایممون بهترین استفاده رو ببریم و تایم هدر رفته نداریم.

الان اونقدر رقابت بین دانش اموزا تنگاتنگه و خودتونم اینو میدونید که باید از تک تک لحظه هاتون استفاده کنید برای نتیجه بهتر و با کمک گرفتن از یک مشاور تحصیلی به هدف خودتون برسید. 

اهمیت استفاده از مشاوره تحصیلی

اصول اخلاقی جلسه مشاوره تحصیلی

اصولا همه آدما یه سری مورادی دارن که دوست دارن شخصی باشه و کسی از اونا ها مطلع نباشه، خیالتون رو راحت کنم! جسات مشاوره تحصیلی باید از یه سری اصول اخلاقی و حرفه ای پیروی کنه که باهم بررسی شون میکنیم. دانش اموز عزیز همون طور که تو از مشاورت توقع داری که راز دار باشه، توهم باید باهاش صادق باشی و حقیقت رو بگی یعنی از الکی نگی درس خوندی و….!

فارغ از شوخی، صادق بودن شما با مشاور تحصیل، به اون کمک میکنه تا بهتر شما رو بشناسه و نقاط قوت و ضعفتون رو به درستی تشخیص بده و اگه نیاز باشه با راه حل، ترفند و تکنیک های مختلف نقاط ضعفتون رو به نکات قوت شما تبدیل کنه.

در این جلسات مشاوره، فرد به خودشناسی و آرامش می رسد. استرس و فشار درسی کمتری را تجربه می کند که این امر سبب شکوفا شدن استعداد او و پیشرفت در مسیر هدفش می شود.

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره ی تحصیلی تلفنی به دلیل پیشرفت سطح زندگی، وجود دغدغه های فراوان افراد، مشغله های بسیار، کمبود وقت و وجود ترافیک های برگ در کلانشهرها، بهترین گزینه برای خانواده ها و دانش آموزان است. چرا که بدون نیاز به حضور فیزیکی در موسسه و در هر جایی امکان پذیر است.

دانش آموزان می توانند در هر مکانی، چه در خانه و چه بیرون از خانه و در هر موقعیتی بدون مشکل با مشاور خود تماس بگیرند و از راهنمایی او استفاده کنند. کیفیت جلسات تلفنی مشاوره با جلسات حضوری فرقی ندارد و چه بسا ممکن است جلسات مشاوره سریع تر و با کیفیت تر نسبت به جلسات حضوری انجام شود.

همچنین استفاده از مشاوره ی تلفنی می تواند از نظر مادی مقرون به صرفه باشد. چرا که شرکت در جلسات مشاوره ی تلفنی هزینه ی کمتری نسبت به جلسات حضوری دارد و تمامی هزینه های اضافی را حذف می کند.

بسیاری از افراد به دلایلی که در بالا به آن اشاره کردیم اعم از کمبود وقت و هزینه تمایل به داشتن مشاوره ی حضوری ندارند اما از آنجا که داشتن یک مشاوره ی تحصیلی خوب برای راهنمایی و کاهش استرس و نگرانی های ناشی از آزمون و کنکور الزامی است. مشاوره ی تحصیلی تلفنی بهترین گزینه می باشد.

مزایای مشاوره تلفنی
عدم حضور فیزیکی
مقرون به صرفه
مشاوره ی سریع تر و با کیفیت تر
صرفه جویی در وقت
راحتی و آسایش بیشتر

مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان

امروزه افراد حتی در مناطق محروم و دور افتاده می توانند برای حل مشکلات و سوالات خود از خدمات مشاوره ی تحصیلی رایگان به صورت تلفنی بهره مند شوند.

افراد بسیاری به دلیل هزینه زیاد مشاوره ی حضوری از دریافت مشاوره امتناع می ورزند که این امر باعث می شود به نتیجه ی مطلوب خود دست پیدا نکنند. متقاضیان می توانند از مشاوره ی تحصیلی تلفنی رایگان الف مشاور استفاده کنند. 

با استفاده از مشاوره ی تحصیلی تلفنی رایگان الف مشاور، می توانید از هر شهر و مکانی فقط با یک تماس تلفنی سوالات خود را از مشاورین حرفه ایی ما بپرسید.

مشاوره تحصیلی برای تمامی مقاطع

یک مرکز مشاوره کاربردی و متخصص مشاورهای تحصیلی خود را در تمام زمینه‌ها و در تمامی مقاطع عرضه می‌کند. دانش آموزان نیازمند برنامه ریزی هستند که از تمام جهات به موفقیت تحصیلی آنها منجر شود، اما با توجه به مشغله درسی و فکری نمی‌توانند برنامه ریزی درستی برای خود تنظیم کند. می‌توان گفت مشاوره‌ای که بتواند به اهداف تعیین شده داوطلب دست پیدا کند کامل‌ترین مشاوره تحصیلی است. همچنین مشاوره تحصیلی برای کنکور سراسری علاوه بر برنامه ریزی درسی دقیق منابع درسی مفید را معرفی می کند. در کنار مشاوره تحصیلی برای کنکور نیز برای دانش آموزانی که احساس افت تحصیلی دارند مشاوره تحصیلی رایگان در نظر دارد. مشاوره برای انتخاب رشته دبیرستان یکی دیگر از خدمات ارائه شده کاربردی در مرکز مشاوره الف مشاور است. برنامه‌ای که متناسب با شرایط داوطلب باشد برنامه ای انعطاف پذیر است که به او کمک می کند به راحتی در دانشگاه مورد نظر خود قبول شود. یکی دیگر از خدمات مشاوره ای الف مشاور مشاوره به فارغ التحصیلانی است که قصد تحصیل در رشته دیگری دارند، تحصیل در رشته دیگر با روشی صحیح و کاربردی تنها با مشاوره تحصیلی رایگان از مجموعه الف مشاور امکان پذیر است.

برنامه ریزی درسی باید مختص به خود و شخصی سازی شده باشد تا بهترین نتیجه را در کنکور بگیرید.

مشاوره تحصیلی آنلاین

امروزه به دلیل مشغله‌های زیاد، وجود ترافیک در کلان شهرها، عدم امکان دسترسی به مشاوره حضوری معتبر و مجرب، بالا بودن هزینه‌های مشاوره و رفت و آمد بسیاری از افراد از مراجعه کردن به مشاوره تحصیلی خودداری می‌کنند. 

الف مشاور با آگاهی بر این موضوع، امکان استفاده از مشاوره تحصیلی به صورت انلاین و تلفنی را برای دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور فراهم آورده است. شما می‌توانید به صورت غیر‌حضوری در هر مقطع و رشته‌ای از الف مشاور، مشاوره تحصیلی آنلاین دریافت کنید.

بدین صورت دانش‌آموزان و داوطلبان نقاط دور‌دست که به مراکز مشاوره دسترسی ندارند، نیز از مزایای مشاوره تحصیلی و داشتن یک مشاور متخصص در زمینه مشاوره تحصیلی بهره‌مند می‌شوند.

مزایای استفاده از مشاوره تحصیلی به صورت آنلاین

  1. صرفه‌جویی در زمان
  2. کاهش هزینه‌ها اعم از هزینه رفت و آمد، هزینه مشاوره و سایر هزینه‌ها
  3. دسترسی بیشتر به مشاورین و گستردگی در انتخاب مشاور
  4. داشتن اطلاعات به روز در مراکز مشاوره آنلاین معتبر
  5. امکان دسترسی داوطلبان نقاط دور افتاده به بهترین مشاورهای تحصیلی کنکور 
  6. پیگیری دائم و مستمر وضعیت داوطلب
  7. ارائه برنامه جامع و اصولی طبق خصوصیات و توانایی داوطلب
  8. داشتن تایم مشاوره مفید و چه بسا بهتر از مشاوره حضوری
  9. پشتیبانی 24 ساعته

در سال کنکور، یک مشاور تحصیلی خوب به شما برنامه زندگی نیز میدهد!

موفقیت در کنکور و رسیدن به آنچه که در ذهن دارید، جزو هدف اصلی زندگی شما در این برهه زمانی است. پس زمانی که هدفی مهم در زندگی خود دارید، باید عادت‌های زندگی‌تان را نیز در راستای هدف‌تان تنظیم کنید. این کار باعث موفقیت شما در رسیدن به هدف‌تان می‌شود. اما اگر برنامه‌ریزی برای زندگی نداشته باشید و یک سری از عادت‌های غلط خود را کنار نگذارید یا خودتان را از جمع دوستان و آشنایان محروم کنید (بدون توجیه درونی) و یا ورزش کردن را کنار بگذارید، چه می‌شود! مسلما در مسیر راه خسته می‌شوید و دیگر توان ادامه دادن ندارید. پس یک مشاوره تحصیلی حرفه ای با شناخت از رفتارها و نحوه زندگی داوطلب باشد. برنامه‌ریزی زندگی برای داوطلب کنکور شامل تایم ورزش، ساعات ملاقات با دوستان، مسافرت رفتن، داشتن رژیم غذایی مناسب، مهمانی رفتن و تنظیم ساعات بیکاری داوطلب برای انجام کارهای شخصی و روزانه خود است. همچنین مشاور شما باید تماما در مسیر راه همراه شما باشد تا در صورت داشتن استرس و یا خستگی، راه‌های مقابله با آنها را به شما آموزش دهد.

چگونه رتبه برتر شویم؟ اگر دوست دارید شما هم یکی از رتبه برترهای کنکور 1403 باشید، باید همین الان با اصول و روش‌های رتبه برتر شدن آشنا شوید.

مشاوره تحصیلی رایگان 24 ساعته

امروزه افراد زیادی تمایل دارند که به جای استفاده از مشاوره تحصیلی حضوری از مشاوره تحصیلی تلفنی و آنلاین استفاده کنند. زیرا مشاوره تحصیلی آنلاین مزایای زیادی دارد. یکی از مزایای مشاوره تحصیلی آنلاین، مشاوره تحصیلی رایگان 24 ساعته است. الف مشاور برای تمامی داوطلبان و دانش آموزان کنکور امکان استفاده از مشاوره تحصیلی رایگان به صورت 24 ساعته را فراهم کرده است تا دانش آموزان در هر نقطه از کشور و در هر زمان بتوانند از خدمات مشاوره تحصیلی رایگان الف مشاور بهره‌مند شوند. 

شما می‌توانید در هر زمان از شبانه روز به طور 24 ساعته بدون هیچ محدودیت زمانی با متخصصین ما در الف مشاور ارتباط برقرار کنید و از خدمات مشاوره تحصیلی رایگان ما بهره‌مند شوید.

بهترین خدمات مشاوره تحصیلی رایگان 24 ساعته

  • اطلاع از زمان دقیق برگزاری کنکور و زمان توزیع کارت ورود به جلسه و آزمون‌ها
  • اگاهی از بهترین دانشگاه‌ها و بهترین مدارس در تمامی استان‌ها
  • آگاهی از شرایط تحصیل در خارج از کشور و میزان هزینه‌ها
  • تخمین رتبه و تراز شما در آزمون‌ها
  • معرفی منابع کمک آموزشی معتبر
  • آگاهی به حداقل رتبه و کارنامه آخرین نفر قبولی در تمامی رشته‌ها در تمام دانشگاه‌ها
  • داشتن اطلاعات از پذیرش با آزمون و بدون آزمون در دانشگاه‌ها
  • اطلاع از زمان و نحوه ثبت‌نام در تمامی دانشگاه‌ها

آکادمی الف مشاور با به کارگیری جدیدترین روش‌های مشاوره و با پشتیبانی 24 ساعته، قبولی شما داوطلب گرامی را در کنکور تضمین می‌کند. 

تضمین موفقیت در کنکور

بهترین مشاوره تحصیلی انگیزشی ویژه دانش آموزان

ممکنه که هر دانش آموزی در طول دوران تحصیل خود دچار بی‌انگیزگی و یا حتی ناامیدی بشه. خیلی از دانش آموزان از سخت بودن مطالب و اینکه چه طور این مبحث رو یاد بگیرن و بتونن تست بزنن، نگران هستن. اما خب باید چه کار کرد؟ بهترین روش بالا بردن انگیزه چیه؟

  • اولین نکته که باید در نظر بگیرین، قدم‌ها و اتفاق‌های مثبت کوچیکه. شما هدف خودتون رو تعیین می‌کنین و با توجه به اون هر روز یه قدم مثبت در جهتش برمیدارین. بهتره که این قدم‌ها رو فراموش نکنین و حتی یه جا یادداشت کنین. با این روش انگیزه شما برای درس خوندن دو برابر و حالتون خیلی بهتر از قبل میشه.
  • هیچ موقع غرغر نکنین. افکار منفی رو دور بریزین و روی هدفی که دارین تمرکز کنین. به یاد داشته باشین که همیشه از افعال مثبت استفاده کنین. همچنین تمامی افرادی که باعث ناراحتی و ناامیدی شما میشن رو کنار بزارین.
  • اگر هدفت رو تعیین کردی ولی زیاد براش تلاش نمیکنی و انگیزه‌ایی نداری! میدونی باید چیکار کنی؟ یه برگه برداری و دلیل اینکه چرا این هدفت رو تعیین کردی و دوس داری بهش برسی رو بنویسی. همچنین باید میزان خوشحالیت رو از رسیدن به انتخابت بنویسی تا همیشه اون حس سرخوشی و خوشحالی رو بتونی حس کنی.
  • اگر حوصله درس خوندن نداری، سریع سراغ درس خوندن نرو. میدونی باید چیکار کنی؟ اول برو به یه کاری که خیلی علاقه داری و همه مواقع دوس داری انجامش بدی، خودت رو سرگرم کن. حالت که خوب شد و انگیزه‌ات برگشت برو سراغ درس و با انرژی شروع کن
  • از میزان پیشرفت‌هایی که داری حتی کوچک، غافل نشو. به طور مثال اگر همیشه تو یه درسی 12 بودی و الان شدی 15، خدا رو به خاطر پیشرفتت شکر کن. نگو که 15 کمه من باید 20 میشدم. تو تلاشت رو بکن، کم کم به نمره دلخواهت میرسی.
  • به جای فکر کردن به نتیجه کار و آخر کار، روی برنامه‌ایی که طراحی کردی تمرکز کن. نگرانی بابت اینکه آخرش چی میشه و آیا میتونم به نتیجه مطلوب برسم، خودش نوعی بی‌انگیزگی و ترس رو به وجود میاره

خب ما تو این بخش به راهکارهای افزایش انگیزه اشاره کردیم. بهتره که اگر دچار بی‌رغبتی و یا بی‌انگیزگی شدین از این روش‌ها برای بالا بردن انگیزه‌اتون ازش استفاده کنین.

مشاوره تحصیلی الف مشاور

اگر به یک مشاور تحصیلی خوب احتیاج دارید، می‌توانید از تجربیات مشاوران خبره الف مشاور در زمینه تحصیلی استفاده کنید. تنها کافی است با شماره 09121750697 تماس بگیرید و یا در چت آنلاین پیام بگذارید.

مرکز تخصصی الف مشاور با سابقه و تجربه زیاد در زمینه تحصیل دارای مجوز فعالیت است که به طور خصوصی و بدون وابستگی به هیچ ارگانی در زمینه مشاوره تحصیلی و مشاوره کنکور فعالیت دارد.

تمامی مطالب موجود در  سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران و تابع قوانین کپی رایت می‌باشد. در صورت هرگونه پیشنهاد و انتقاد در بخش کامنت با ما در ارتباط باشید.

سوالات شما درباره مشاوره تحصیلی رایگان

3.5 14 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
76 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شمیم
شمیم

سلام من کلاس نهمم
میخوام برم تجربی و نمراتم هم خوبه
هفتم۱۹/۹۰
هشتم۲۰
نهم هم که فعلا ترم اول رو ۲۰ بودم
ولی مشکلی که دارم توی جایی که زندگی میکنم فقط یه دبیرستان هست با ظرفیت کم(فک کنم کلا ۳۰ نفر برای تجربی)
میخوام یه برنامه ریزی داشته باشم که درسامو قشنگ مرور کنم
علوم و ریاضیم عالیه ولی مشکل اصلیم بی دقتیمه مثلا یه جا راه حلو ادامه نمیدم یا یه جا فرمولا رو نمینویسم مثلا آخرین امتحان علومو بخاطر بیدقتیام شدم ۱۷/۲۵ از ۱۹
چیکار کنم بی دقتی نداشته باشم؟
مشکل بعدیم استرسمه اینقدر توی درسام استرس دارم از ترس اینکه نکنه بلد نباشم که دو بار بخاطرش مریض شدم
ولی باز میرمامتحان میدم میبینم ۲۰ شدم باز دفعه بعدش همین مشکله
خسته شدم
اصلا تند خوانی ندارم
با صدای بلند درس میخونم و مدام استرس دارم
نمیدونم باید اینجا پیام میدادم یا نه؟

شمیم
شمیم

سلام من نهمم
جایی که زندگی میکنم فقط یه دبیرستان هست و رقابت بالاست
میخوام برم تجربی ولی میترسم قبولم نکنن
معدلمم خوبه
هفتم ۱۹/۹۰
هشتم۲۰
نهم ترم اول که بود ۲۰ ترم دوم هم که هنوز نیومده
نگرانم
هدایت تحصیلی هم کردم والا اینقدر بر اساس واقعیت جواب دادم بیشتر برام زد انسانی و ریاضی
میگن هدایت تحصیلیم رو هم تاثیر میدن
واقعیت داره؟
ینی الان نمیتونم برم تجربی؟
چیکار کنم؟
تروخدا راهنماییم کنید
و اینکه نمیخوام با خانوادم در مورد مشاور حرف بزنم دوست دارم اول خودم ببینم چطوریه
میشه بصورت چت و آنلاین همینجا یاشه؟
و اینکه میشه لطفا یه برنامه ریزی بدید تا موفق بشم؟

راحیل
راحیل

سلام من یک پشت رویایی یا پشت کنکوری هستم،هنوز درسامو جمع بندی نکردم و ۷ فروردین کنکورمه و رشته انسانی هستم، میشه برنامه ریزی بهم بدین؟و بتونم رتبه خوبی بیارم؟

ادمین الف مشاور
مدیر
ادمین الف مشاور
پاسخ به  راحیل

سلام بله با کمال میل تو چت آنلاین برای ما پیام بزارین

سارا
سارا

سلام
امتحانای اسفند ماهم شروع شده
کلاس هشتمم
هیچی از درس تو ذهنم نمیره
فقط ۳ روز وقت دارم بخونم یعنی پس فردا(یکشنبه)امتحان دارم
با اینکه کلی میخونم هیچی نمیفهمم(۳ تا درسه)
میشه لطفا راهنماییم کنید

ادمین الف مشاور
مدیر
ادمین الف مشاور
پاسخ به  سارا

تمرکز کنین… بهترین روش های افزایش تمرکز هنگام مطالعه حتما این مقاله رو بخونین … خیلی بهتون کمک میکنه

محمدی
محمدی

سلام
الان یک ماه تا کنکور مونده به نظر شما من اگه تلاشم رو بکنم قبول می شم؟
پایه دوازدهم هستم هیچ مطالعه هم قبلا نداستم

آخرین ویرایش 1 ماه قبل توسط محمدی
ادمین الف مشاور
مدیر
ادمین الف مشاور
پاسخ به  محمدی

سلام شما خیلی از بقیه عقبی و اگر میخوای کنکور شرکت کنی باید خیلی تلاش بکنی. از طرفی اول هدفت رو مشخص کن و که چه رشته ای و کجا دوس داری قبول بشی و بعد یه برنامه اصولی و درست بچین و تو این یه ماه نهایت سعی ات رو بکن.. اگر نمیتونی ب تنهایی برنامه ریزی نی تو چت آنلاین برای ما پیام بزار

ادمین الف مشاور
مدیر
ادمین الف مشاور
پاسخ به  محمدی

سلام باید نهایت سعی اتون رو بکنید. شما بیشتر از بقیه به تلاش و استمرار احتیاج دارین… بهتره که اول هدفتون رو مشخص کنین که چه رشته و دانشگاهی مد نظرتونه و بعد یه برنامه اصولی بچینین و تمام تلاشتون رو بکنین تا بهش برسین. اگر نمیتونین به تنهایی برنامه بریزید حتما تو چت آنلاین برای ما پیام بزارین

‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌

سلام من پایه دهمم و اصن خوب شروع نکردم از لحاظ روحی هم بخاطر نمره نوبت اول خوب نیستم و این ماه هم نمیدونم چجوری جبران کنم میشه کمک کنین؟

ادمین الف مشاور
مدیر
ادمین الف مشاور
پاسخ به  ‌‌‌‌‌

سلام عزیزم.. تو چت آنلاین برای ما پیام بزار… مشکلشما باید از پایه رفع بشه و تو این راه صبر باید داشته باشی

مهسا
مهسا

سلام من کلاس هفتم ترم اول ریاضیم و ۹ شدم و ترم دوم ۱۵ شدم و کلاس هشتم ترم اول ۲۰ شدم و ترم دوم ۱۷ شدم الان که نهمم ترم اول ۱۵ شدم اگه ترم دوم و خوب امتحان بدم میتونم برم رشته ریاضی؟؟

ادمین الف مشاور
مدیر
ادمین الف مشاور
پاسخ به  مهسا

سلام عزیزم… برای انتخاب بهترین رشته مناسب به خودتون باید خیلی چیزا رو اولویت قرار بدی… هدفتون از انتخاب رشته ریاضی چیه؟ چرا این رشته رو انتخاب کردی؟ مطمئنی که تو این رشته موفق میشی و ریاضی رشته هست که واقعا میخوای؟ تو چت آنلاین برای ما پیام بزار

مهسا
مهسا

سلام من کلاس هفتمم ترم اول ریاضیم شد ۹ و بعد ترم دوم ۱۵ شدم کلاس هشتم ترم اول ۲۰ شدم و ترم دوم ۱۷ اما امسال که نهمم ترم اول و شدم ۱۴/۷۵اگه ترم دومم و خوب بخونم میتونم که برم رشته ریاضی؟؟

آخرین ویرایش 1 ماه قبل توسط مهسا
Zahra
Zahra

سلام…
دیپلم نظام قدیم دارمدارم تجربی سال۹۷
و مدرک دیپلمم تو دانشگاه مونده و نمیتونم بگیرمش….میخواستم بدونم میتونم با کپی یا عکس مدرکم برای کنکور ثبت نام کنم؟!

ادمین الف مشاور
مدیر
ادمین الف مشاور
پاسخ به  Zahra

عزیزم روند انتخاب رشته رو بلدی؟ باید عکس مدارکت رو بارگذاری کنی… اگر از روندش مطلع نیستی به مقاله ثبت نام در کنکور سراسری 1403 مراجعه کن.

نسترن
نسترن

سلام وقتتون بخیر…
من سال دوم دبیرستان هستم رشتم انسانی هست به علاقه ی خودم وارد این رشته شدم و هدفم فرهنگیان هست
نمراتم هم خداروشکر همیشه بالا بوده و سخت درس میخوندم مشکلی هم نداشتم
اما امسال بخاطر مشکلات روحی حافظم بد ضعیف شده توان جمع کردن درس های حفظی رو ندارم نوبتـ اول هم معدلم اون چیزی نشد که انتظارش رو داشتم حتی این قد حافظم ضعیف شده که نتونستم سه تا از امتحانات نوبت رو بدم اما غیبت موجه برام رد شده
انگیزه درس خوندن رو ندارم چون هم معدلم پایین شده هم قدرت حفظیاتم به شدت اومده پایین و هم از لحاظ روحی حال مساعدی ندارم مدرسه میرم اما اصلا نمی تونم کتاب ها و مباحث درسی رو بعد نوبت اول جمع کنم خسته شدم به نمره کم هم راضی نیستم چون سخت درس میخونم
خواستم امسال رو وقفه تحصیلی کنم و دنبال یک هنری برم و سال بعد دوباره سخت شروع کنم به خوندن تا دوباره اون روحیه ی درس خوندن رو به دست بیارم اما مدیر مدرسمون این اجازه رو نمیده
و از اونجا که نوبت دوم نهایی هست و تاثیر معدل ۶۰ درصدی شده و میدونم که نمیتونم درسا رو جمع کنم تردید دارم
حال درس خوندن ندارم چون نتیجه ی خاصی نمیگیرم جدیدا و همش درسام میمونه و فقط سرش حرص میخورم
و نمیخوام معدل سالمم کم بشه
ممنون میشم راهنمایی کنید که امسال رو ادامه بدم یا از شرایط وقفه تحصیلی استفاده کنم

ادمین الف مشاور
مدیر
ادمین الف مشاور
پاسخ به  نسترن

شرایط شما باید سنجیده بشه و سطح علمی و حال روحیتن بررسی بشه تو چت انلاین برای ما پیام بزارین تا مشکلتون به امید خدا حل بشه

فرم ثبت نام در طرح مشاوره تحصیلی رایگان کامل واقعی و تضمینی

این طرح فقط مخصوص کسایی هست که دوست دارن توی درساشون موفق بشن و به هدفاشون برسن!
اطلاعاتت پیش الف مشاور محفوظ میمونه!