برنامه جمع بندی کنکور

روش برنامه ریزی برای جمع بندی کنکور 1403+ مشاوره درسی رایگان

آیا شما هم مانند بسیاری از داوطلبان کنکور به دنبال برنامه ای جامع برای جمع بندی کنکور ۱۴۰۲ هستید؟ موفقیت در کنکور سراسری زمانی دست یافتنی می شود که شما تمام دروس را در چند هفته مانده به کنکور مرور و جمع بندی کنید. دانش آموزان با اقداماتی چون تحلیل سوال های سال قبل، یادگیری اصول تست زنی، برگزاری آزمون های شبیه ساز و… به جمع بندی و مرور مطالب درسی می‌پردازند. همانطور که می دانید در این دوران مطالعه مطالب جدید اصلا توصیه نمی شود. همچنین مطالعه مطالب قبلی نیز روش و شیوه خاصی دارد که مختص دوران جمع بندی کنکور می باشد و داشتن برنامه ریزی درست در این دوره بسیار اهمیت دارد. با توجه به لزوم برنامه جمع بندی کنکور الف مشاور امکان مشاوره درسی رایگان را فراهم آورده تا تمام داوطلبان با خیالی آسوده برنامه ای جامع و کاربردی دریافت‌ کنند.

 برای اطلاعات بیشتر از روش های جمع بندی می توانید به مقاله چگونه برای کنکور ۱۴۰۲ جمع بندی کنیم؟ مراجعه کنید.

جمع بندی کنکور یعنی چه!

ابتدا باید از معنی درست جمع بندی کنکور آشنایی داشته باشید، سپس به سراغ مراحل دیگر بروید. جمع بندی کنکور مرحله ای حیاتی قبل از کنکور سراسری است که موفقیت و شکست شما در آزمون به نحوه جمع بندی در این دوره بسیار وابسته است. باید در یک زمان مشخص تمام دروس کنکوری را جمع بندی کنید، این جمع بندی شرایط خاص و روش خاصی دارد. با داشتن برنامه جمع بندی می توانید از نقاط ضعف و قوت خود آگاهی بیابید و تا روز کنکور اقدام به جبران نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت کنید. حال دانستید جمع بندی کنکور چیست و چرا دارای اهمیت است. با توجه به این موضوع برای داشتن بهترین برنامه ریزی در دوران جمع بندی با مشاوران ما در ارتباط باشید.

برای دریافت بهترین برنامه ریزی کنکور از الف مشاور کلیک کنید!

بهترین برنامه ریزی برای جمع بندی کنکور تجربی رایگان را بشناسید!

سخت بودن مطالب درسی رشته تجربی، تعداد بیشتر متقاضیان این رشته نسبت به رشته های دیگر و رقابت بیشتر بر سر رشته های تاپ دانشگاهی باعث شده رشته تجربی مورد توجه بسیاری افراد قرار بگیرد. متقاضیان رشته تجربی در کنکور ۱۴۰۲ بایستی به برنامه جمع بندی خود بسیار توجه داشته باشند و بی اهمیت از آن عبور نکنند. یک برنامه ریزی خوب می تواند آنها را به هدف هایشان و رتبه برتر شدن نزدیک تر کند. برنامه جمع بندی کنکور تجربی این موارد را باید داشته باشد:

  • انتخاب مشاور با تجربه که برنامه جمع بندی کنکور را به نحوی احسنت و متناسب با شرایط شما تنظیم کند.
  • انتخاب منابع مناسب که با سطح درسی شما متناسب باشد، مشاور تحصیلی در انتخاب منابع مفید به شما کمک می کند.
  • برنامه ریزی اصولی باید زمان و تاریخ دقیق و شفافی داشته باشد.
  • دقیقا چه دروسی در این بازه زمانی در این برنامه ریزی گنجانده می شوند.
  • ساعت مطالعه برای تشریحی خواندن مشخص باشد و این زمان صرف تست زدن نشده باشد.
  • ساعت مطالعه برای تست زدن و تمرین حل کردن اختصاص داده شود.
همه چیز درباره کنکور
روش برنامه ریزی برای جمع بندی کنکور 1403+ مشاوره درسی رایگان 1

بهترین روش برنامه ریزی برای جمع بندی در یک ماه

جمع بندی کنکور در ۱ ماه را می توان معجزه موفقیت در کنکور نامید. این زمان طلایی را صرف مرور مطالب مهم و پرتکرار کنکور های سال قبل کنید. اگر مطلبی را نخوانده اید از آن صرف نظر کنید زیرا تمرکز شما را برای یادگیری مطالب مهمتر از بین می‌برد و استرس شما را دوچندان می کند. با توجه به اهمیت ماه آخر کنکور، داشتن برنامه جمع بندی آن نیز ضرورت دارد. برنامه ای که به نتیجه قابل قبول و دلخواه ختم شود بایستی از قواعد و شرایط خاصی پیروی کند. از این زمان طلایی حداکثر بهره را ببرید، مشاوره تحصیلی رایگان همان سکوی پرتاب شما به قله های موفقیت خواهد بود.

قطعا شرایط همه یکسان نیست📊❌️
پس تحت هر حالت و شرایطی هستی🙇🏻‍♀️
این پادکست برای تو هستش🎧🫵
چون بطور کامل قضیه جمع بندی📚 رو برای سطح های مختلف توضیح دادم👨🏻‍🏫
پس با دقت گوش👂🏻 بده تا جواب سوالت رو بگیری🙋🏻‍♀️

روش برنامه ریزی برای جمع بندی کنکور انسانی

جمع بندی همان دسته بندی اطلاعات در ذهن برای دسترسی راحت تر در زمان مدنظر است. با توجه به حجم زیاد مطالب حفظی در کنکور انسانی، متقاضیان این رشته بایستی از روش و اسلوب درستی برای جمع بندی کنکور استفاده کنند. در دوران جمع بندی باید از روش مطالعه دروسی مثل اقتصاد، علوم و فنون، ریاضی، تاریخ و جغرافیا، فلسفه و منطق و… آگاهی داشته باشید. هر کدام از این دروس به روش های مختلفی همچون استدلالی، محاسباتی و حفظی مطالعه می شوند. اما روش مطالعه این دروس در دوران جمع بندی کنکور مجزا و متفاوت از زمان های دیگر است. برای داشتن برنامه ای که به شما روشی مطمئن برای یادگیری دروس مختلف را بیاموزد به الف مشاور اعتماد کنید و از روش های مطالعه رتبه برترها که تضمین شده در اختیار شما قرار می گیرند استفاده کنید. 

بهترین زمان جمع بندی برای کنکور 1403

در انتهای این محتوا به شما توصیه می کنیم حداکثر یک ماه مانده به کنکور، برنامه جمع بندی کنکور خود را تهیه کنید. این برنامه برای همه رشته ها( ریاضی، تجربی و انسانی) قابل دریافت خواهد بود. به یاد داشته باشید هر فرد با شرایط منحصر به فرد خود برنامه متفاوتی از دیگری دارد. برخی افراد پشت کنکوری هستند برخی سال اولی است که در کنکور شرکت می‌کنند، برخی مشکلات درسی و شخصی دارند و… که این ویژگی ها برنامه جمع بندی آنها را متمایز می کند. هم اکنون جهت دریافت برنامه درسی رایگان خود اقدام کنید و به برتر شدن نزدیک و نزدیکتر شوید.

ما را در اینستاگرام الف مشاور دنبال کنید.

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه
8 قدم تا 20 گرفتن زیست نهایی
انتخاب رشته ریاضی
بهترین راهنمای جامع انتخاب رشته ریاضی کنکور 1403 + مشاوره انتخاب رشته ریاضی
پردرآمدترین رشته های ریاضی
پردرآمدترین رشته های ریاضی| 13 شغل پردرآمد رشته ریاضی 
شغل های رشته ریاضی برای خانم ها
راهنمای مشاوره انتخاب رشته کنکور
راهنمای مشاوره انتخاب رشته 1403
چگونه درس بخوانیم تا 20 بگیریم؟
چگونه درس بخوانیم تا 20 بگیریم؟
بهترین منابع کنکور تجربی 1403
بهترین و جامع ترین منابع کنکور تجربی 1403
بهترین تحلیل منابع کنکور
بهترین و کامل‌ترین تحلیل منابع کنکور 1403
افزایش دقت
راه های افزایش دقت و تمرکز در حین درس خواندن
بدون مشاور خودت برنامه ریزی کن.
چطور برنامه ریزی درسی کنیم؟ بدون کمک گرفتن از مشاور
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرم ثبت نام در طرح مشاوره تحصیلی رایگان کامل واقعی و تضمینی

این طرح فقط مخصوص کسایی هست که دوست دارن توی درساشون موفق بشن و به هدفاشون برسن!
اطلاعاتت پیش الف مشاور محفوظ میمونه!