نحوه مطالعه برای کنکور در نوروز + 7 روز مشاوره رایگان

نحوه مطالعه برای کنکور در نوروز به چه صورت است؟ عده‌ی زیادی از دانش آموزان و داوطلبان کنکور در تعطیلات عید نوروز فقط به استراحت کردن و مهمانی رفتن، می‌پردازند و از درس خواندن غافل می‌شوند. اما این روش به شدت نادرست است. بیشتر داوطلبان با فکر اینکه بعد عید با انرژی بیشتری شروع کنند، دوره طلایی خود را برای مطالعه و مرور از دست می‌دهند. زیرا با نزدیک شدن به کنکور، زمان ارزش بیشتری پیدا می‌کند و شانس کسب رتبه قبولی با از دست رفتن زمان کم‌تر می‌شود. الف مشاور با آگاهی از اهمیت مطالعه در نوروز، قصد دارد در این مقاله به طور کامل به نحوه درس خواندن در تعطیلات نوروز بپردازد. با ما همراه باشید.

برای شرکت در طرح 7 روز مشاوره رایگان با الف مشاور به لینک زیر مراجعه کنید*کاملا رایگان*
ثبت نام در طرح مشاوره تحصیلی رایگان

توی این پادکست بطور کامل استراتژی عید رو براتون توضیح دادم🌿🍀
جواب همه این سوال ها👇 داخل ویس هستش😌
پلی کن و با دقت گوش بده🎧👌
🔸️ایام عید چجوری درس بخونم؟⁉️
🔸️با مهمون ها و دید و بازدید چیکار کنم؟🙄
🔸️کوچکترین سر و صدایی تمرکزم رو بهم میزنه🧠
🔸️کمپ مطالعاتی برم یا نه؟🤓📚
🔸️چجوری باید اراده خودم رو تقویت کنم؟🏋‍♂

فهرست محتوای این مطلب نمایش

نوروز فرصت طلایی برای کنکوری ها

📣 شنیدی میگن عید فرصت طلاییه؟
از دستش نده و بهترین استفاده رو ازش ببر و این حرفا؟🙇🏻‍♀️
اصلا توی عید باید چیکار کرد؟🤷🏻‍♀
🛎 یا توی این فرصت طلایی چجوری درس
بخونم؟🤔
👇امروز دقیقا میخوام راجب همین باهاتون صحبت کنم😌
♨️ پس هیچ جوره از دستش نده😬

چرا نوروز دوران طلایی برای کنکور می باشد؟

🗣 همیشه و همه جا از تعطیلات نوروز و نیمه اول فروردین به عنوان دوران طلایی🏅 کنکور یاد می شود؛ این دوران از جهاتی بسیار مهم و اثرگذار بوده و می تواند وضعیت داوطلبان را تا حدود زیادی برای سه ماه پایانی بعد از عید مشخص کند.👌
📚دوران عید و بعد از آن به عنوان دوران🚨جمع بندی🚨 شناخته می‌شود که اکثر داوطلبان از اهمیت آن اگاه هستند.
🧨همچنین بعد از عید، امتحانات نیمسال دوم پیش رو است و به کنکور هم نزدیک و نزدیک تر خواهیم شد که این موارد خود باعث تلاش هرچه بیشتر داوطلبان در آن زمان می‌شود.
🏅اما اکثر اوقات از یک بازه زمانی بسیار مهم که خود، می‌تواند دوران طلایی کنکور به حساب بیاید غافل می‌شویم.
‼️این دوران یک ماه پایانی سال، یعنی همین روزهایی است که در حال سپری آن هستیم، داوطلبان زیادی در این زمان، درگیر حال و هوای عید می‌شوند و وقت خود را هدر می‌دهند یا اصطلاحا سهل انگاری می‌کنند.

چرا روز های پایانی سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

1⃣ کاهش فشار مدرسه:🏋️
هر چه به روزهای پایانی سال نزدیک‌تر می‌شویم، گویا کلاس‌های مدرسه کم اهمیت‌تر شده و دبیران هم آن میزان سخت‌گیری و انتظارات بقیه اوقات سال را ندارند!
2⃣ فرصت زمانی بیشتر!🕠
میتوان گفت کمترین میزان پیش روی دروس مدرسه در طول سال کنکور مربوط به این بازه زمانی است که این امر فرصت بیشتری را برای رفع نقاط ضعف و حفظ نقاط قوت فراهم می‌کند. همچنین شما میتوانید بر روی مهارت‌های مطالعاتی خود کار کنید.
3⃣ از اوایل سال با ارزش‌تر است!📆
چراکه به کنکور نزدیک‌تر بوده و شما قطعا نسبت به اوایل سال برای مطالعه حرفه‌ای تر شده اید؛ در واقع میتوان گفت یک ساعت مطالعه در اسفند از یک ساعت مطالعه در مهر باارزش‌تر است چرا که هم کیفیت بیشتری دارد و هم ماندگارتر خواهد بود.
4⃣ آمادگی برای عید نوروز⚡️
تعطیل بودن مدرسه در عید نوروز، این امکان را فراهم می‌آورد تا ساعت مطالعه را افزایش داده و از آن بازه زمانی دو هفته‌ای بتوانیم بهترین استفاده ممکن را ببریم.
اما برای داشتن تعطیلات مفید نباید به خودمان اجازه بدهیم که از الان دچار افت شویم؛ اگر ساعت مطالعه ما و وقتی که برای درس خواندن می‌گذاریم کم شود، افزایش آن در دوران عید بسیار سخت خواهد بود و ممکن است حتی از آن زمان هم نتوانیم به خوبی استفاده کنیم
🔴 برای شرکت در دوره ۷ روزه رایگان:👇
ثبت درخواست مشاوره تحصیلی رایگان

چرا باید در تعطیلات عید نوروز مطالعه داشته باشیم؟

تعطیلات نوروز زمان طلایی برای داوطلبان کنکور است. زیرا به زمان برگزاری کنکور نزدیک می‌شوید و با مرور و مطالعه دروس در تعطیلات عید می‌توانید رتبه خوبی را در کنکور کسب کنید. چرا که مرور و جمع‌بندی مطالب در نوروز باعث تثبیت مطالب درسی در ذهن شما می‌شود. بنابراین اگر می‌خواهید رتبه قبولی در کنکور را بدست آورید و رتبه برتر شوید، از فرصت طلایی خود یعنی تعطیلات نوروز نهایت استفاده را کنید. حتما برنامه‌ریزی اصولی و جامعی را برای خودتان در نظر بگیرید تا در کنکور از رقبا پیشی بگیرید.

نحوه مطالعه برای کنکور در نوروز

بهترین زمان برنامه‌ریزی برای کنکور در نوروز چه هنگام است؟

دانش‌ آموزان و داوطلبان کنکور باید چند روز مانده به عید برنامه‌ریزی درسی خود را شروع کنند. روز اول عید یا روز قبل آن اصلا زمان مناسبی برای برنامه‌ریزی نیست. لطفا چندین روز قبل از تعطیلات نوروز شروع به برنامه‌ریزی کنید و تمام موارد لازم را در نظر بگیرید. همچنین با نحوه مطالعه برای کنکور در نوروز آشنا شوید.

روش مطالعه برای کنکور در عید چگونه است؟

  • اولین قدم برای مطالعه در نوروز داشتن یک برنامه‌ریزی درسی مجزا، کامل و اصولی است. برنامه‌ریزی برای تعطیلات عید باید طوری باشد که زمان و نوع کاری که قرار است انجام دهید را مشخص کنید. به طور مثال مشخص کنید که در ساعات 7 الی 9 شب به مرور خلاصه نویسی‌های درس فیزیک خواهید پرداخت. این کار شما را از سردرگمی و بی‌نظمی نجات می‌دهد و شما می‌توانید نهایت بهره‌مندی از تعطیلات نوروز را داشته باشید.
  • در مرحله دوم سطح درس و نقاط ضعف و قدرت خود را شناسایی کنید. سپس دروس خود را اولویت بندی کنید.
  • بهتر است یک جدول زمان بندی تهیه کنید و جلوی دروسی را که مطالعه کرده‌اید با رنگ سبز علامت بزنید.
  • بهتر است برنامه‌ای که تنظیم می‌کنید رویایی و خارج از توان شما نباشد. همچنین یک برنامه خوب باید انعطاف پذیر باشد.
  • بهتر است برنامه خود را طوری تنظیم کنید که 60 درصد از دروس تخصصی و 40 درصد از دروس عمومی را شامل شود.
  • برای عدم کاهش بازدهی حتما در هر 45 الی 60 دقیقه مطالعه، یک ربع استراحت کنید.
  • ساعات مطالعه زیاد باعث افزایش بازدهی نمی‌شود. پس نیازی نیست که تمام زمان خود را به مطالعه کردن بپردازید. لطفا با توجه به توان خود ساعات مطالعه‌تان را تنظیم کنید.
  • شما می‌توانید به مهمانی و عید دیدنی بروید. اما نه به صورت افراطی بلکه از روی برنامه‌ریزی. شما می‌توانید به خانه دوستان و آشنایان خود بروید و از دور هم بودن لذت ببرید. اما به خاطر داشته باشید که دید و بازدید عید نباید به برنامه درسی شما لطمه‌ای وارد کند. شما می‌توانید در روزای اول و دوم عید ساعات مطالعه کمی داشته باشید و به مهمانی بروید اما روزای بعد نیز جبران کنید و طبق برنامه پیش روید.
  • بنابراین در جدول برنامه‌ریزی خود زمان‌هایی را به تفریح و مهمانی اختصاص دهید تا روحیه و انگیزه شما در این دوران بالا رود.
  • حتما از نت‌برداری‌ها و خلاصه‌نویسی‌های خود در ایام عید استفاده کنید. دوران عید بهترین زمان برای مرور و جمع‌بندی دروس است. برای اطلاع از بهترین روش‌های مرور و جمع‌بندی به مقاله روش‌های تکنیکی مرور و جمع‌بندی رتبه برترها مراجعه کنید.

وضعیت داوطلبین در عید نوروز به جه صورت است؟

برنامه‌ریزی درسی نوروز برای انواع داوطلبان

داوطلبان در ایام عید به 2 دسته تقسیم می‌شوند. برنامه‌ریزی برای هر دسته از داوطلبان متفاوت است.

  1. دسته اول

دسته اول شامل داوطلبانی می‌شود که در طول دوران تحصیل به مطالعه مفید و کافی دروس پرداخته‌اند. بهتر است این داوطلبان به مرور، جمع‌بندی و تست‌زنی بپردازند. نقاط قوت خود را تقویت کنند و نقاط ضعف خود را در تعطیلات نوروز برطرف کنند. همچنین حل تست‌های زمان‌دار و ترکیبی دروسی مانند فیزیک و ریاضی برای این دسته از داوطلبان توصیه می‌شود.

  1. دسته دوم

دسته دوم شامل داوطلبانی که در طول سال تحصیلی به اندازه کافی مطالعه نکرده‌اند، می‌شود. این دسته از داوطلبان یا هنوز شروع به مطالعه نکرده‌اند و یا مطالب زیادی برای مطالعه کردن دارند. برنامه‌ریزی این دسته از افراد سخت‌ترو فشرده‌تر است. داوطلبان این دسته باید مباحث مهم و تست‌خیز کنکور را شناسایی کنند و بر اساس بودجه بندی کنکور، مباحث و فصول مهم را انتخاب و مطالعه کنند.

چگونه برای عید درس بخوانیم؟

  • داشتن مکان مناسب برای مطالعه در هیاهوی عید از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید. توصیه می‌شود که از محیطی آرام مانند کتابخانه و سالن‌های مطالعه استفاده کنید.
  • داشتن تغذیه مناسب باعث عدم خواب آلودگی و افزایش یادگیری شما می‌شود. تا حد امکان از خوردن زیاد آجیل بپرهیزید و غذاهای سبک با هضم آسان مصرف کنید. در صورت تمایل می‌توانید در مقاله تغذیه در دوران کنکور تمام مواردی که داوطلبان کنکور باید رعایت کنند را مطالعه کنید.
  • حتما در پایان روز به مرور مطالبی که در همان روز مطالعه کرده‌اید، بپردازید. می‌توانید از خلاصه‌ها و نکات مهم برای مرور استفاده کنید.
  • بعد از اتمام مطالعه خود ابتدا سوالات تشریحی و سپس تست‌های مربوط به آن مبحث را حل کنید. توصیه می‌شود تست‌زنی دروس اختصاصی بعد از مطالعه مطالب و دروس عمومی یک الی دو روز بعد از مطالعه انجام گیرد.

چه منابعی برای مطالعه کنکوری‌ها در تعطیلات نوروز مفید است؟

بهترین منابعی که دانش آموزان می‌توانند در تعطیلات نوروز از آنها استفاده کنند، کتاب‌هایی است که نکات مهم و خلاصه دروس را در خود جای داده است و تست‌های موضوعی و طبقه‌بندی شده دارند. داوطلبان می‌توانند از کتب معتبر برای جمع‌بندی نیز استفاده کنند. مطالعه این منابع برای مرور و جمع‌بندی در ایام عید بسیار مفید است.

بیشتر بخوانید: اهمیت برنامه‌ریزی در تابستان

از چه زمانی باید برنامه‌ریزی درسی نوروز برای کنکور را آغاز کرد؟

نحوه مطالعه و زمان شروع به مطالعه برای دانش آموزان در پایه‌های مختلف، متفاوت است. اگر شما دانش آموز سال سوم هستید، برنامه‌ریزی درسی شما ساده‌تر و شرایط درس خواندن بسیار متفاوت با داوطلب کنکوری است. داوطلبان کنکور برنامه‌ریزی درسی سنگین‌تر و فشرده‌تری دارند.

دانش آموزان سال سوم می‌توانند مطالعه خود را روزهای آخر هفته اول عید شروع کنند. بهتر است در تعطیلات عید به مرور دروس نیمسال اول تحصیلی و یا پیش‌خوانی مطالبی که هنوز تدریس نشده است، بپردازند. توصیه می‌شود که دانش آموزان سال سوم از تعطیلات خود بهترین استفاده را کنند.

تعطیلات نوروز برای کنکوری‌ها بسیار مهم و سرنوشت ساز است. به طوری که می‌تواند تاثیر مثبت و برعکس منفی بر روی نتایج کنکور شما بگذارد. بنابراین بسته به سطح درسی و شناختی که از خودتان دارید به مطالعه دروس بپردازید.

روش مطالعه رتبه‌های برتر در ایام عید

  1. تنظیم برنامه درسی متناسب با سطح علمی و در حد توان خود
  2. اجرای کامل برنامه‌ریزی خود در تعطیلات نوروز
  3. تعیین مکان مناسب برای مطالعه در ایام عید
  4. تغذیه مناسب و پرهیز از پرخوری ایام عید
  5. هماهنگی و تنظیم زمان خود برای مطالعه و مهمانی رفتن

برای اینکه از جدیدین و به روزترین اخبار کنکور آگاه بشی، تو کانال تلگرام الف مشاور جوین شو. تازه کلی برنامه و مطالب مفید هم به طور روزانه در اختیارت قرار میگیره.

بهترین روش مطالعه برای کنکور در عید

5 نکته طلایی در رابطه با مطالعه برای کنکور در تعطیلات عید

  1. بهتر است در نوروز سال کنکور خود به مسافرت نروید. زیرا زمان طلایی را برای درس خواندن و مرور مطالب را از دست می‌دهید.
  2. برنامه مطالعه‌ای که برای تعطیلات عید در نظر می‌گیرید، باید در حد توان‌تان باشد. لطفا یک برنامه انعطاف پذیر و کاملی را برای خود تنظیم کنید.
  3. بهتر است برنامه مطالعه خود را جوری تنظیم کنید که حل تست‌های مهم و پرتکرار سال‌های گذشته کنکور، مرور دروس نیمسال اول تحصیلی و جمع‌بندی مطالب خوانده شده در آن بیشترین سهم را داشته باشد. چرا که تعطیلات نوروز بهترین زمان برای تثبیت مطالب درسی در ذهن‌تان است. 
  4. حتما در تعطیلات عید به مطالعه و مرور دروس عمومی بپردازید. زیرا دروس عمومی به شدت فرار هستند و نمره آنها روی معدل و در نتیجه نتایج کنکور شما تاثیر می‌گذارد. شما می‌توانید از خلاصه‌برداری‌های خود نیز برای مرور دروس عمومی استفاده کنید.
  5. اگر در درسی عقب ماندید، تعطیلات نوروز بهترین زمان جبران عقب ماندگی‌های شما است. از این فرصت به نحو احسن استفاده کنید.

در دوران عید چگونه برای امتحانات نهایی برنامه‌ریزی کنیم؟

همانطور که می‌دانید معدل امتحانات نهایی شما تاثیر مستقیمی بر روی رتبه کنکورتان دارد. پس نباید سرسری از امتحانات نهایی خود عبور کنید. حتما از تعطیلات عید خود را برای امتحانات نهایی آماده کنید. به موارد زیر برای مطالعه امتحانات نهایی توجه کنید.

  1. مباحث درسی را بر اساس اهمیت‌شان اولویت بندی کنید. لازم نیست که در تعطیلات نوروز تمام دروس را مطالعه کنید.
  2. بهتر است داوطلبان تجربی دروس زیست‌شناسی، گرامر درس زبان انگلیسی، شیمی، قواعد عربی، فیزیک، قواعد زبان فارسی و ریاضی را در برنامه درسی خود برای ایام عید در نظر بگیرند.
  3. دروس جبر، حسابان،هندسه، فیزیک، گرامر زبان، قواعد زبان فارسی و عربی از مهم‌ترین دروسی است که داوطلبان رشته ریاضی باید در تعطیلات نوروز به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.
  4. همچنین داوطلبان رشته انسانی باید آرایه‌های ادبی، منطق، ریاضی، عربی، زبان انگلیسی و قواعد زبان فارسی تخصصی را در برنامه‌ریزی درسی عید خود به کار ببرند.
  5. بهتر است دروس تحلیلی و اثباتی را در تعطیلات نوروز مطالعه کنید.
  6. حتما در برنامه‌ریزی روزانه خود سوالات امتحان نهایی سال‌های گذشته را مطالعه کنید.
  7. حتما کتاب درسی و سوالات آن را به خوبی مطالعه کنید.
  8. حل تست از مهم‌ترین کارهایی است که باید در برنامه عید خود بگنجانید.
  9. از خود امتحان بگیرید و سطح اطلاعات خود را بسنجید.
چگونه رتبه برتر کنکور شویم؟

چند راهکار برای پرهیز از تنبلی در ایام عید

  1. برنامه‌ریزی روزانه و هفتگی جامع و کاملی داشته باشید.
  2. منظم باشید.
  3. با انگیزه پیش بروید. هدف خودتان را به یاد آورید.
  4. به خودتان اعتماد داشته باشید.
  5. از فرصت‌های خود به نحو احسن استفاده کنید
  6. اجرای برنامه‌ریزی خود را متوقف نکنید.

رتبه برترها در عید نوروز چه کردند؟

نحوه مطالعه برای کنکور در نوروز + 7 روز مشاوره رایگان 4

📣 انتخابم پزشکی است/ تفریحات متنوعی در سال کنکور داشتم
🔹فرناز حسن زاده، رتبه یک کنکور تجربی از بویراحمد: سال دوازدهم ۱۰ تا ۱۲ ساعت برای کنکور مطالعه داشتم و حدود ۴۵ دقیقه در روز و ۳۰ دقیقه در شب بین هر ساعت درس خواندن استراحت داشتم.
🔹اولین بار بود که در کنکور تجربی شرکت می کردم و قصد ادامه تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران را دارم.
🔹در کنکور زبان هم شرکت کردم و منتظر نتیجه آن هستم. کلاس کنکور شرکت نکردم، اما دوره جمع بندی طلایی در یکی از موسسات شرکت داشتم.
🔹تفریحات متنوعی مثل رفت و آمد به خانه اقوام داشتم و در عید نوروز هم هرروز مطالعه کنکور را جدی می گرفتم، اما در روز ۱۳ بدر فقط یک ساعت استراحت کردم.
🔹مطابق برنامه آزمون ها پیش می رفتم.
🔹در مدرسه فرزانگان سمپاد تحصیل کردم و به داوطلبان کنکوری توصیه می کنم مطابق برنامه پیش بروند و نظم را جدی بگیرند.

قبولی های الف مشاور در سال 1401

نظر تخصصی مشاوران الف مشاور در رابطه با سوالات دانش آموزان و عید نوروز

🔅چرا عید انقدر مهمه؟🧐⁉️

🔺️چرا اصلا به عید میگن دوران طلایی؟🤫⚜️

🔅مگه توی عید چکاری میشه انجام داد؟ که انقدر مهم شده؟🤔

🔺️اگه عید رو از دست بدم چی میشه؟🤷🏻‍♂️

💁🏻‍♀️ ویژه دانش آموزان دهمی و یازدهمی😉

سلام وقتتون بخیر
دانش اموز یازدهم تجربی هستم…
یک سوال داشتم در رابطه با اسکلت کلی درس هایی که باید از همین الان تا روز کنکور(دی ماه) خونده بشه و امادگی های لازم که باید کسب بشه
منظورم این هست که دوره عید باید چکار بکنیم… بعد از عید تا خرداد… تابستون… و…
ممنون میشم راهنمایی بکنید🌹🙏

سلام وقت بخیر
من یه سوال داشتم
من دهم تجربی هستم و تا الان اصلا نمرات خوبی نداشتم
و اصلا راضی نبودم از امسالم تا الان
به طوری که معدل نوبت اولم ۱۷/۹۰ شد و اصلا راضی نیستم
میترسم این افتم برای امسال باعث بشه که پایه ام ضعیف بشه
به نظر شما تعطیلات عید یا تابستون میتونم صفر تا صد دهم رو بالا بیارم؟

سلام وقت بخیر من دانش آموز یازدهم تجربی ام و تا الان خوب کنکوری نخوندم و سال دهم هم همینطور بنظرتون تو عید و تابستون چجوری میتونم هر دوی اینارو جمع کنم
یه چند تا ویدیو برای درسای ریاضی و شیمی هم دارم که کنکوری درس میدن بنظرتون اونارو تو تابستون چطور ببینم؟اصلا میتونم جمع کنم دو پایه رو؟
برای دوره رایگان هم میخوام عضو بشم
و سوال بعدیم اینه که من کنکور اصلیم ۱۴۰۳ و اگر بخوام ۱۴۰۴ کنکور بدم برای من هم تاثیر معدل ۶۰ درصد میشه؟یعنی یازدهم و دوازدهم میشه؟

سخن پایانی – نحوه مطالعه برای کنکور در نوروز

ما در این مقاله به صفر تا صد روش‌ها و تکنیک‌های مطالعه برای کنکور در ایام عید پرداخته‌ایم. اگر سوال و ابهامی دارید با ما در بخش کامنت در ارتباط باشید. اگر داوطلب کنکوری هستید و نیاز به یک برنامه‌ریزی اصولی و دقیقی دارید، متخصصین ما در الف مشاور به طور کامل و با صبر و حوصله به بهترین نحو پاسخگوی شما هستند.

اینستاگرام الف مشاور

گروه تخصصی مشاوره کنکور الف مشاور

مدت زمان مطالعه: 10 دقیقه
صفر تا صد معرفی رشته مهندسی کامپیوتر
0 تا 100 رشته مهندسی کامپیوتر
چطور زیست را 20 بگیریم؟
8 قدم تا 20 گرفتن زیست نهایی
انتخاب رشته ریاضی
بهترین راهنمای جامع انتخاب رشته ریاضی کنکور 1403 + مشاوره انتخاب رشته ریاضی
پردرآمدترین رشته های ریاضی
پردرآمدترین رشته های ریاضی| 13 شغل پردرآمد رشته ریاضی 
شغل های رشته ریاضی برای خانم ها
راهنمای مشاوره انتخاب رشته کنکور
راهنمای مشاوره انتخاب رشته 1403
چگونه درس بخوانیم تا 20 بگیریم؟
چگونه درس بخوانیم تا 20 بگیریم؟
بهترین منابع کنکور تجربی 1403
بهترین و جامع ترین منابع کنکور تجربی 1403
بهترین تحلیل منابع کنکور
بهترین و کامل‌ترین تحلیل منابع کنکور 1403
افزایش دقت
راه های افزایش دقت و تمرکز در حین درس خواندن
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Fatemeh
Fatemeh

سلام وقت بخیر من یازدهم تجربی هستم
واسه کنکور خوب نخوندم
و عید امسال رو نمی‌دونم چیکار کنم
از طرفی کنکور دارم
از طرف دیگه امتحانات نهایی دارم و استرس دارم
راهنمایی میشه کنید

ادمین الف مشاور
مدیر
ادمین الف مشاور
پاسخ به  Fatemeh

بهتره به تمامی مطالبی که گفته شده عمل کنین. اگر خودتون به تنهایی نمیتونین برنامه ریزی کنین بهتره که تو چت آنلاین برای ما پیام بزارین.

زهرا
زهرا

ممنون از شما برای این مطلب بسیار کاربردی

سارا سنچولی
سارا سنچولی

سلام میخواستم بدونم ک چه طوری برنامه ریزی منعطف داشته باشم/؟

soheil
soheil

سلام یعنی اصلا شرینی و اجیل نخوریم؟ اخه عید بدون شیرینی و اجیل نمیشه ک….

ati
ati

سلام خسته نباشید. من دانش اموز کنکوری ام. یعنی میتونم برم مهمونی؟؟ از درسام عقب نمیوفتم اگر یکی دو روز درس نخونم؟

فرم ثبت نام در طرح مشاوره تحصیلی رایگان کامل واقعی و تضمینی

این طرح فقط مخصوص کسایی هست که دوست دارن توی درساشون موفق بشن و به هدفاشون برسن!
اطلاعاتت پیش الف مشاور محفوظ میمونه!